Wat mooi geschreven! Ik wist niet eens dat jullie zusjes waren haha. Micchan, veel geluk in de toekomst, enne wat een lieve zus heb jij!
*Zwaai Zwaai* Veel plezier in Oostenrijk Micchan! Ik hoop dat je daar alles vind wat je wilt, en dat je heel gelukkig word met je vriend!
Wat een superplief bericht! Mooie band hebben jullie! Micchan ook hier wil ik je heeel veel geluk toewensen, eindelijk samen met je mannetje en niet meer alleen.. Lekker een paar maanden van elkaar genieten en dan aan de slag om je grote wens in vervulling te laten gaan Enne zeker blijven meekletsen in ons topic hoor, wil je verhalen niet missen!
Aah wat een lief berichtje van je zus Heel veel plezier in Oostenrijk meid, dat al je dromen mogen uitkomen!!!! Hopelijk komt er dan snel een positieve test voor bij in ons grote kinderwens topic!
Aww zo lief..wist niet eens dat je haar zus was (sorry!!) Maar Micchan..heeel veel geluk en al t andere in Oostenrijk met je other half!
Dat is echt super lief en ik jank al zo gauw Micchan, onwijs veel plezier, geluk en liefde!! En wel blijven posten he