Dikke knuffel voor jou! Laten we voor jou duimen dat de rest van de maand beter zal zijn! En Micchan, je zult het niet meer in NL lezen, maar nogmaals heel veel geluk!
Micchan, heel veel liefde en geluk in het (eigenlijk niet zo) verre Oostenrijk!!! Ik hoop dat je daar met je aanstaande een mooie toekomst op kunt bouwen en dat je kinderwens snel vervuld mag worden... Shadixxx, knuffel voor jou... Lijkt me best verdrietig om je zus en maatje te zien vertrekken in de wetenschap dat je elkaar niet vaak meer live zult zien, ook al reist ze het geluk achterna... Gelukkig is er Skype, mail, brievenbuspost, telefoon enz. maar het lijfelijke missen zal best heel moeilijk zijn!
Tranen hier. Vorig jaar is mijn zusje naar ny gegaan met haar amerikaan. Ik mis haar enorm! Micchan, heel veel geluk!,
Bedankt allemaal. We zijn vandaag, na 22 uur reizen, om 14 uur aangekomen in Wenen/thuis. Zijn nu helemaal kapot. De slaaptrein had 70 minuten vertraging opgelopen vanwege spoorwerkzaamheden, omleidingen en een of andere grapjas die aan de noodrem had getrokken (en er niets aan de hand bleek te zijn). Uiteindelijk konden ze dat terug brengen tot veertig minuten, maar we hadden 17 minuten om over te stappen, dus de trein was al 25 minuten weg toen we aankwamen. En de volgende ging twee uur later, dus daar zaten we dan. Maargoed, gelukkig is dat achter de rug, nu uitrusten..