Zie op t nieuws en Knmi allemaal noodscenario's wb sneeuw in Limburg Aangezien er hier niets van te zien is ben ik erg nieuwsgierig! !! Is t echt een pak sneeuw en code oranje waard???
Hier is het best erg woon bij roermond hier staat overal alles vast en blijft sneeuwen mijn broer woont in het zuiden van limburg daar is het nog veel erger hier staat overal het verkeert stil Is er bij jou geen sneeuw
En hier in Den Bosch maar een dun laagje, gelukkig Hier dus niets aan de hand, 25 kilometer verderop is het een ramp.
Apart eigenlijk...hier helemaal niets! Het is wel koud, maar de zon schijnt en er is geen vlokje sneeuw te bekennen.
Hier in Belgisch Limburg is het erg. Het sneeuwt al non stop sinds gistermiddag en alleen de snelwegen en provinciale wegen worden bestrooid. Binnendoor is het verschrikkelijk en hooguit met 40 km/u kan je er rijden. Volgens het weerbericht zal het morgen niet meer sneeuwen en zal de zon schijnen.
Zo dik ligt hier het sneeuw (zo-brabant), denk een cm of 8/9. En er komt nog meer. Dus als er hier al zoveel ligt zal het verder in Limburg nog erger zijn. Iig staat het verkeer hier ook vast. Bekijk bijlage 311310
Hier in zuid limburg ligt 20 cm en het sneeuwt nog steeds flink. Veel wegen zijn (geheel) niet vrij. Mijn zoontje wordt altijd door taxi opgehaald voor school en die kwam 45 minuten te laat... Gewoon omdat het allemaal niet opschoot. Ik denk dat hij uiteindelijk een uur te laat op school aangekomen is.
Ja hier in het zuiden is het echt erg! sinds gisteren non stop met sneeuwen. Had om 8.15 uur vanochtend de sneeuw van de trappen gehaald. Kom ik om 9.15 uur terug lag er weer superveel sneeuw op :S Ook op de weg is gewoon te erg! Wordt weer tijd voor lente!!
Oow hier in Drenthe niks het zonnetje schijnt en het is erg koud.laat de sneeuw maar daar blijven haha
dit was vanmorgen bij roermond en die krokodilwip is inmiddels niet meer zichtbaar (de handvaten dan door het pak sneeuw dat erop ligt)
Yep.. Hier ligt zeker 20cm als het niet meer is... Ik ga ook lekker nergens heen.. Blijf gewoon lekker warm binnen ! Alle wegen staan vast, overal file.. Je doet een uur over iets waar je normaal 10 minuutjes over doet.. Niet normaal dit weer!
Jee, wat een ellende zeg! Hier sneeuwt het gelukkig niet, we wonen net boven Noord-Brabant, ben blij dat we de dans ontspringen. De zon schijnt zelfs een beetje.
jeetje, ben ik blij dat ik daar niet woon hier een stralend zonnetje me een ijskoude wind maar gelukkig geen sneeuw
Wat ben ik blij dat ik niet in zuid limburg woon zeg, hier gelukkig wat zon af en toe, wel enorm koud maar ach dat neem ik dan maar voor lief.