welke liedjes zingen/luisteren jullie met je kleintje? ik heb een cd van 'vroeger' maar wil graag wat modernere liedjes zingen/luisteren met mn ventje, dus daarom, welke luisteren jullie?
ik heb een cd met boekje erbij en die heet lievelingsliedjes, erg leuk en erg van nu EN vroeger. Ben er helemaal blij mee! zie deze link: Lievelingsliedjes.nl
Lievelingsliedjes is inderdaad erg leuk en groot favoriet hier. Ook leuk: - liedjes van Jip & Janneke - liedjes van Annie M.G. Schmidt - muziek CD Peter en de Wolf Maar bedenk me nu dat het niet erg modern is... Uh.. dussuh.. ik zou het eigenlijk niet weten. Misschien moet ik me daar ook eens in verdiepen. De CD die ik heb van lievelingsliedjes is ook gevuld met 'klassiekers'
Wij hebben ook de ´lievelingsliedjes´! Verder vindt Jara K3 erg leuk! Ik had die DVD eigenlijk voor de grap meegenomen, omdat mijn man daar steeds om zat te 'zeuren'. Maar ze vindt het echt al heel leuk. Steeds als we het aan zetten zit ze gelijk met haar handjes in de lucht mee te doen. Heel lief! Op het KDV draaien ze het ook af en toe...
mijn manneke vind het leuk op youtube en dan de liedjes van roompot minidisco en dan vooral het liedje ze kunnen zeggen wat ze willen.
Wij luisteren altijd via youtube: Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant... (erg leuk!!) En tjoe tjoe wa, schnappi en de andere "bekende liedjes"
hij jeeft op zijn verjaardag cd's gehad van de leeuwenkoning, belle en het beest en aladin... nog veels te jong om dat mee te kunnen zingen natuurlijk maar hij danst er wel erg leuk op. verder hebben we bert en ernie en er was nog eentje...weet ff niet meer wat dat was.
Liedjes uit Sesamstraat cd Vriendjes voor altijd de muziek is gecomponeerd door Henny Vrienten. Erg leuk verveeld niet gauw.
Aaron vindt de liedjes van Dirk Scheele wel erg interessant (jammer genoeg want ik vind hem nogal irritant ). Verder vind mijn mannetje Lady Gaga erg leuk hahaha. Toevallig vandaag achter gekomen toen ik de radio aan had staan. Meneer stond te 'dansen' en rarara (Bad Romance) mee te doen. Echt geweldig!
Ik heb eigenlijk nooit kinderliedjes op. Wij zingen zelf heel veel met hem.. Zoals klap eens in mijn handjes,die doet hij al mee... Hij vind het erg leuk om te zingen en erbij te swingen...
cd van woezel en pip (bij het eerste boek zit ie) is erg favoriet. Erg zoete liedjes, maar ook super schattig!
Ja, die zijn hier ook favoriet... Gelukkig kan onze meid precies zeggen welk liedje ze wil horen. Schnappi, beertje Knut en lief klein konijntje vindt ze ook geweldig.