Vanmorgen hadden we onze 1e echo, ik zou vandaag 8 weken en 3 dagen zwanger zijn. Uitwendig lukte niet, ze kon het niet goed zien. Dus eerst even plassen en dan inwendig. Het eerste wat ze zei was "ik zie geen hartactiviteit...". Ik werd heel warm en de kamer werd erg klein. Het vruchtzakje had dezelfde grootte als de duur van de zwangerschap, het vruchtje echter was 5mm groot wat overeen kwam met 4 a 5 weken. Ik draag dus al weken een dood vruchtje bij me. Ik voelde me overdonderd, was overstuur en kon niet meer nadenken. Ik voel me op en top zwanger, had al een buikje, kotste al 4 weken me elke dag suf. Ik had dit absoluut niet verwacht, na 2 goede zwangerschappen!!! Maandag heb ik een afspraak bij de gynaecologe, hopelijk kan ik snel gecurretteerd worden. Vind het zo'n naar idee dat ik al zo lang een dood vruchtje bij me heb. Had vanmiddag wat bruin bloedverlies, waarschijnlijk van de vaginale echo. Maandag krijg ik eerst nog een echo, ik blijf hopen.ook al zei de verloskundige dat het 100% zeker was dat het niet goed zat. Mijn jongens van 2 en 4 zijn uit logeren gegaan bij opa en oa, zodat ik toe kan gmeven aan mijn verdriet, alhoewel ik me vooral verdoofd voel en hoop dat ik snel wakker wordt en het allemaal een nare droom blijkt te zijn.....
Wil je heel veel sterkte wensen. Heb helaas hetzelfde meegemaakt, dus weet hoe je je voelt. Neem alle tijd om dit te verwerken, het is best heftig allemaal. Probeer je verdriet te uiten wanneer je hier behoefte aan hebt! Nogmaals sterkte, ik hoop dat je snel weet wat de volgende stap is.