Ja idd ik word er nu wel een beetje knorrig van.... Dit zou dus betekenen dat ik om en om een korte en een lange cyclus heb.... Nu al 3 dagen achter elkaar geklust en op dit moment snotverkouden en gewoon geen puf meer. ....Onze jongste heeft een verkoudheid te pakken en was vannacht om 3 uur ook gezellig bij ons op de kamer op visite. ....Dus manlief en ik beide wakker en vanmorgen er weer optijd uit omdat we allebei moesten werken. ......nu zit ik echt op de bank zo van mag ik al naar bed
Ik had ook om en om een korte en lange cyclus.. Mijne was 31-43-28-43-28-31:zwanger-mk 26-39-41-41:zwanger Het is idd irritant maae niet onmogelijk om zwanger te worden, maar ff de kunst om goed te klussen
Oei die van jouw waren wel echt lang idd, ik vond die van 34 al lang. Maar tis inderdaad erg lastig om goed te mikken nu,en dan zeggen ze dat je er niet zo mee bezig moet zijn.....nou dat vind ik makkelijker gezegd dan gedaan
Is ook zo! Ik tempte de laatste rondes gewoon en we deden het met regelmaat , zodat er Altijd wat klaar lag 😉 Aan mijn temp kon ik zien wanneer mn ei geweest was
Temperatuur is nu 36.7 dus nog niet echt de lucht in ,ik denk dat deze verhoging komt van het verkouden zijn . gisteravond voor de zekerheid nog 1x geklust. .....