Ach meid, wat akelig voor je! Ik heb begin februari ook een miskraam gehad en ik was ongeveer net zover als jij. Ik had ook een soort van hevige menstruatie met stolsels. Enkele dagen na de start van de miskraam kreeg ik hevige kramp en kort daarna kwam het vruchtje naar buiten. Slijm hoort er gewoon bij. Op het moment dat het vruchtje naar buiten kwam, werd het bloeden direct veel minder en was het vrij snel helemaal over. Meis, sterkte en neem de tijd voor je verdriet. Het is echt akelig, ookal was je nog maar net zwanger. Sterkte, Anouk.
Ik vind het zo gek dat ik eigenlijk nog helemaal geen heftige krampen heb gehad. Ook niet echt buikpijn. Jawel eeen ongi gevoel maar niet echt heftig dus. Kan het zijn dat dat nog gaat komen???
Kan zijn dat het nog komt, je baarmoeder moet iets naar buiten werken en daar krijg je die krampen van. Ik had ook vantevoren een ongi gevoel en een paar dagen later kreeg ik die krampen en kwam het vruchtje eruit. daarna had ik de ergste pijn gehad. Ik was al verder dan 10 weken en kon het vruchtje goed herkennen. Succes!
angela24. Ik was dus 6 weken. dat is nog vrij vroeg he? dus misschien is het er al uit... ik weet het niet hoor.
Hoi Moniekje, Tijdens mijn miskraam had ik geen enkele pijn of krampen, gewoon bloedverlies met weinig stolsels. Wel was ik ontzettend moe en nauwelijks een trap op. Mieltje
Ja ik weet het niet wat er komt bij 6 weken. Als je straks twijfelt kan je altijd een echo laten maken. dan weet je het zeker. Ik heb dat ook gehad. De gyn maakt dan een inwendige echo en kijkt wat er nog zit. Het idee dat je naar een gyn moet is eng, maar je staat in een kwartier weer buiten en je weet wel waar je aan toe bent. Je kan anders, als je nog geen vk had gewoon een praktijk uit het telefoonboek bellen en vragen hoe of wat. dat vinden ze helemaal niet erg hoor.
Mijn miskraam was bij 6 weken en ik heb een vruchtje uitgestoten: ongeveer een half centimeter: wit met een rode kern. Ziet er niet uit als een stolsel. Mieltje
Hoi Moniek, heel veel sterkte! Wat akelig dat het is misgegaan. Hopelijk is de lichamelijke ellende snel voorbij! En over de kramp en het bloed: ik heb vorige maand ook een hele vroege miskraam gehad, en daarvan heb ik eigenlijk alleen de avond voordat het bloeden begon vreselijke kramp gehad en daarna niet meer. Ik heb om precies te zijn anderhalve dag gebloed en daarna nog wat gevloeid. Dus het kan wel snel gaan. Nogmaals sterkte meid, en als je behoefte voelt om tegen ons aan te praten, doe dat dan vooral! Liefs, Wendy
ik had ook niet echte heftige krampen bij me miskramen ja bij eentje maar dat waren meer gemeene steken die door je hele lijf gierde meis heel veel sterkte met jullie verlies geef je zelf en je mannetje de tijd om het te verwerken en probeer elkaar niet af te sluiten wat ik wel deed de eerste keer je verwerk het samen anders probeer jullie gevoelens naar elkaar te uiten succes