Het mocht niet zo wezen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by moniekje, Mar 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carmen

Carmen Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Sterkte meid...

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ook ik wil je/jullie veel sterkte wensen! Neem er de tijd voor om het te verwerken. Liefs Jenny

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ach meid, wat akelig voor je!

Ik heb begin februari ook een miskraam gehad en ik was ongeveer net zover als jij. Ik had ook een soort van hevige menstruatie met stolsels. Enkele dagen na de start van de miskraam kreeg ik hevige kramp en kort daarna kwam het vruchtje naar buiten. Slijm hoort er gewoon bij. Op het moment dat het vruchtje naar buiten kwam, werd het bloeden direct veel minder en was het vrij snel helemaal over.

Meis, sterkte en neem de tijd voor je verdriet. Het is echt akelig, ookal was je nog maar net zwanger.

Sterkte,
    Anouk.

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Owww nee wat lees ik nou!
    Moniekje meis, heel veel sterkte!!

knuff
    Natasja

5. Niet meer actief

Heel veel sterkte komende tijd :(

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow wat naar voor je zeg. Heel veel sterkte toegewenst.

7. moniekje

moniekje Actief lid

Feb 11, 2006
    485
    0
    0
    Ik vind het zo gek dat ik eigenlijk nog helemaal geen heftige krampen heb gehad. Ook niet echt buikpijn. Jawel eeen ongi gevoel maar niet echt heftig dus. Kan het zijn dat dat nog gaat komen???

8. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Kan zijn dat het nog komt, je baarmoeder moet iets naar buiten werken en daar krijg je die krampen van.
    Ik had ook vantevoren een ongi gevoel en een paar dagen later kreeg ik die krampen en kwam het vruchtje eruit. daarna had ik de ergste pijn gehad.
    Ik was al verder dan 10 weken en kon het vruchtje goed herkennen.
    Succes!

9. moniekje

moniekje Actief lid

Feb 11, 2006
    485
    0
    0
    angela24. Ik was dus 6 weken. dat is nog vrij vroeg he? dus misschien is het er al uit... ik weet het niet hoor.

10. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    veel strekte!

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    meid onwijs veel sterkte!!!! liefs fredje

12. mieke

mieke Bekend lid

he meid
    we zitten in t zelfde schuitje zie ik
    jij ook heel veel sterkte

dikke knuffel mieke

13. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Hoi Moniekje,
    Tijdens mijn miskraam had ik geen enkele pijn of krampen, gewoon bloedverlies met weinig stolsels. Wel was ik ontzettend moe en nauwelijks een trap op.
    Mieltje

14. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Ja ik weet het niet wat er komt bij 6 weken.
    Als je straks twijfelt kan je altijd een echo laten maken. dan weet je het zeker.
    Ik heb dat ook gehad. De gyn maakt dan een inwendige echo en kijkt wat er nog zit.
    Het idee dat je naar een gyn moet is eng, maar je staat in een kwartier weer buiten en je weet wel waar je aan toe bent.
    Je kan anders, als je nog geen vk had gewoon een praktijk uit het telefoonboek bellen en vragen hoe of wat. dat vinden ze helemaal niet erg hoor.

15. Door

Door Bekend lid

Dec 7, 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Meis...sterkte....

16. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Mijn miskraam was bij 6 weken en ik heb een vruchtje uitgestoten: ongeveer een half centimeter: wit met een rode kern. Ziet er niet uit als een stolsel.
    Mieltje

17. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi Moniek, heel veel sterkte! Wat akelig dat het is misgegaan. Hopelijk is de lichamelijke ellende snel voorbij!

En over de kramp en het bloed: ik heb vorige maand ook een hele vroege miskraam gehad, en daarvan heb ik eigenlijk alleen de avond voordat het bloeden begon vreselijke kramp gehad en daarna niet meer. Ik heb om precies te zijn anderhalve dag gebloed en daarna nog wat gevloeid. Dus het kan wel snel gaan.

Nogmaals sterkte meid, en als je behoefte voelt om tegen ons aan te praten, doe dat dan vooral!

Liefs, Wendy

18. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    sterkte

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid :cry:

20. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik had ook niet echte heftige krampen bij me miskramen ja bij eentje maar dat waren meer gemeene steken die door je hele lijf gierde :(

meis heel veel sterkte met jullie verlies geef je zelf en je mannetje de tijd om het te verwerken en probeer elkaar niet af te sluiten wat ik wel deed de eerste keer :(
    je verwerk het samen anders probeer jullie gevoelens naar elkaar te uiten

succes

Share This Page