Ik heb ze uiteindelijk gevraagd maar 2 flessen te brengen. Want werkte ook fulltime en had niet zo veel plasjes. Kreeg simpelweg geen 4 flessen vol, want te weinig plas, ik vergat het soms of ik had er geen zin in omdat ik te misselijk was. Maar ze leveren altijd standaard 4 flessen dus ik moest er maar gewoon 2 leeg laten. Alles was welkom zeiden ze. Geloof ook niet dat er een overschot aan urine is, anders stoppen ze wel met reclame maken voor Moeders voor moeders. Heb het ook keurig tot 16 weken afgemaakt. Kleine moeite en groot gebaar.
Fijn jullie reacties te lezen! Aan de andere kant ook weer dubbel, want juist wat ShampooL verteld zie ik al snel als: "waar rook is, is vuur", zo van: zie je wel, ik wist dat ze niet helemaal te vertrouwen waren. Ik kan er echt niets aan doen dat ik toch sceptisch wordt door dit soort berichten. Maar goed... Dat korter meedoen of het opvangen van erg weinig plasjes ook als een nuttig klein beetje telt, is wel een fijne kijk op het geheel.
Ik heb net de intake van Moeders voor Moeders gehad, en de informatrice zei dat ze de reststoffen van de urine, nadat ze het hcg eruit hebben gehaald, inderdaad doorgeven aan andere bedrijven die deze stoffen kunnen gebruiken. Mooi toch? Er wordt niets van verspild. Ik vind het maar een kleine moeite en gelukkig kan ik goed tegen de geur. Ik heb zelf pregnyl moeten gebruiken dus ik ben blij dat ik mee kan doen, zodat ik ook mijn steentje.. eh plasje bij kan dragen
Ik heb alleen bij de 2e zwangerschap meegedaan. Bij de 1e wist ik het pas bij 10 weken zwangerschap en ik wist ook niet dat MvM bestond. Maar ik vond het helemaal niet erg om mee te doen. Ik had ook niet de kannen helemaal vol en snachts plaste ik ook niet in de kan. Maar ik zie het wel zo, alle beetjes kunnen helpen dus ik draag dan graag mijn steentje bij. Wat ze verder allemaal met de urine doen maakt mij ook niet zoveel uit.
De mevrouw die bij mij de eerste keer langskwam, vertelde dat je de flessen best een uurtje buiten open mocht zetten voor gebruik. Dan heb je veel minder last van de geur.
Ik vind de geur van die chemicaliën niet erg (lekker juist), maar als dat vermengd wordt met urine.. Brrr!
Ik heb meegedaan uiteraard. Kleine moeite, plassen moest ik toch. Elke druppel die je opvangt, is er eentje toch? Het maakt mij niet veel uit dat ze reststoffen doorgeven... Ik was ook afhankelijk van pregnyl, heb dit acht keer gespoten. Daar was een behoorlijk zwembad vol urine voor nodig. Fijn dat het ook kunstmatig bestaat, ik heb dat niet gebruikt dus voor mij is mvm heel belangrijk. Antwoord op je vraag, ik heb dus de volle tien weken meegedaan. Bij mijn miskramen ook, heb steeds een bloemenbon gekregen wanneer ik me afbelde dus ik herken ook niet dat ze geen begrip tonen. (Vreselijk trouwens, je wil er dan gewoon zsm van af ) Elke druppel is er een, al lever je maar je een plasje per week in. Maar, wil je stoppen, vooral doen. Je hebt gedaan wat je kon toch? Het moet wel leuk blijven
Ik heb 1x mee kunnen doen. Maar ivm bloedtransfusie ben ik uitgesloten van deelname wat ik erg jammer vind. Ik had echt graag mee gedaan.
Je moet doen waar je je goed bij voelt! Ik heb vanochtend mijn laatste 8 flessen bij de dier gezet! En ik moet zeggen ik ben blij dat ik ervan af ben, zelfs mijn vriend had het wel gehad.. ik werk 5 dagen per week en ving alleen urine op als ik boven naar de wc ging dat was vooral ochtend urine en Savonds ivm moeheid veel op bed liggen Savonds. Mijn flessen waren lang niet vol, maar ik pakte elke dag een nieuwe fles zo kon ik de stank beter hebben en waren alle flessen toch een beetje gevuld! Succes met wat je ook kiest!
Ik heb het bij alle 2 zwangerschappen gedaan. Ik werkte ook fulltime en had ook niet altijd alle flessen vol. Maar ik vind het persoonlijk een kleine moeite. De geur is erg ranzig, maar ik hield mn adem in dus had er geen last van! Als het overschot ergens anders voor gebruikt, heb ik daar ook geen moeite mee! Het wordt in ieder geval gebruikt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken en dat vind ik het belangrijkste. Wat ze met het overschot doen vind ik niet belangrijk. Ik kan me overigens wel voorstellen dat als je ziek bent en steeds boven de pot hangt om te kotsen, je ook geen zin hebt om je urine in te leveren
Ik ben ook 2 keer zwanger geworden d.m.v. IUI, alleen deze 2e keer gebruikte ik Ovitrelle in plaats van Pregnyl en Ovitrelle is de synthetische variant. Misschien dat in de toekomst het toch minder noodzakelijk wordt dat vrouwen in een potje plassen. Maar ik vind dat iedere dag dat je mee hebt gedaan er al één is hoor. En we bedanken je ervoor!