Het moeilijkst en mooist aan het moederschap!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMarije, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumbi

tumbi Lid

7 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    moeilijk veel geduld hebben als mijn meissie bv niet wilt eten of met eten gaat gooien

mooi Dat ze steeds meer zelf kan en wilt. Ze leren gewoon nooit meer zoveel en snel als in de eerste 2 jaar. En de onvoorwaardelijke liefde die ik voor haar voel. Ik zou alles voor haar doen om haar te beschermen.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mooi: eigenlijk vind ik moeder zijn gewoon geweldig!

Moeilijk: dat ik soms gewoon niet weet wat er is en dan enorm twijfel aan mezelf.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    mooi: iets mooiers dan moeder zijn is er niet. Heerlijk om voor je kindje te zorgen, te knuffelen te zien lachen en te zien opgroeien. Sinds wij ons zoontje hebben vind ik het leven 1000 malen leuker:).

moeilijk: als je je niet lekker voelt, dus grieperig of moe of misschien verdrietig dat je er dan toch altijd voor je kindje moet zijn en natuurlijk ook vrolijk moet zijn. Als je je echt heel ziek voelt vind ik dat moeilijk.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Moeilijk: de grote verantwoordlijkheid die je hebt, dat je niet meer spontaan iets kan ondernemen, soms onzekerheid (bv bij ziekte, of niet willen eten), aandacht verdelen onder de 3 koters en dat het toch wel heel druk kan zijn.

Mooi: die lieve knuffelmomentjes, dat het een verrijking is in je leven en dat je weet dat je nodig bent en dat geeft mij weer een goed gevoel, de verschillende fases die je doorloopt.

Deel Deze Pagina