Het moet er echt uit nu!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Help324, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    10 dagen terug was je bericht heel anders. Zoek hulp! Wat jij en je ex doen moeten jullie zelf weten maar jullie hebben een kindje die hoort niet in zo'n situatie thuis.

    Dus kom uit de slachtofferrol, zet je schouders eronder en zoek hulp voor jezelf. Uit je warrige berichten blijkt dat je dat echt goed kan gebruiken.

    Ik vind echt dat je dit verplicht bent naar je kindje, wat nu opgroeit in een zeer onveilige situatie waar beide ouders schuldig aan zijn.
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  2. Uuz

    Uuz VIP lid

    8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Is dit echt??? Geef jezelf dan maar een flinke schop onder je kont voordat iemand de kinderbescherming belt.
     
    Adrianna vindt dit leuk.
  3. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik vraag het me inmiddels ook af. Kan bijna niet. Als het echt waar is en iemand dit meld is er voldoende grond om het kindje uit huis te plaatsen. Ik hoop dat ts dit beseft en mocht het echt waar zijn, nu idd actie gaat ondernemen.
     
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Zoals jij je nu voelt en zoals jij in het leven staat...wil je dat ook voor je kind?
    Ja? Blijf dan waar je nu bent en met wie je nu bent.
    Nee? Maak dat je daar wegkomt en zoek hulp.
    Regel een (tijdelijk) contact verbod...je moet loskomen van hem. Niet voor jezelf, maar voor je nog onschuldige kindje.
     
  5. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat een puinzooi maken mensen er toch van. Triest voor de baby :(

    TS lees je eigen berichten nog eens terug en denk even na. Hoe kun je de schuld bij je zelf leggen?? Wat je gedaan hebt verdient geen schoonheidsprijs, maar hoe je man reageert slaat natuurlijk nergens op. Iemand in elkaar slaan is nooit goed te praten.

    Ook al doe je het niet voor jezelf, doe het dan in Godsnaam voor je baby en ga WEG daar. En blijf ook ver weg van die Q want dat klinkt ook als één brok ellende.

    Sterkte.
     
  6. Help324

    Help324 Lid

    19 aug 2017
    64
    5
    8
    Hallo.. dank voor alle berichtjes.. we hebben ervoor gekozen dat hij tijdelijk weg gaat. ik weet niet waar hij naar toe is.. ik ben alleen met de baby in ons eigen huisje. Hulp is voor mij opgestart. ik zie wel hoe dit verder af loopt.....En... relatie? Nee, nooit met niemand meer... ik leef goed zo, alleen. Als hij hulp aanneemt, ;misschien later relatietherapie.. maar dit durf ik niet hardop te roepen, ik zie wel hoe het zal bevallen... Van de week zal ik spullen in huis halen wat nodig is. dank voor de berichten..
     

Deel Deze Pagina