Hallo allemaal ! Ik vraag me af of hier veel meiden zijn die proberen voor de tweede keer zwanger te worden. Ik dus wel ! Wij hebben al een geweldig zoontje, hij is nu 26 maanden oud. We hebben bewust even gewacht met nummertje twee totdat hij iets ouder is. Ik ben nu met zwanger worden relaxter dan bij nummertje een. Toen had ik de angst van "kun je wel zwanger worden" en die angst heb ik nu niet meer zo omdat we al een kindje hebben. Toch vind ik het weer heel spannend nu, het zwanger worden, zou het gelukt zijn deze ronde of toch niet ? Ik kan haast niet wachten met testen ! Ik hoop enorm dat ik even snel of sneller zwanger zal zijn als bij mijn eerste zwangerschap. Toen was het raak in ronde 3. Een vriendin vertelde me dat je bij een tweede sneller zwanger zou zijn omdat je lichaam er dan aan gewend is. Let's hope so ! Ook ik heb vele zwangeren om me heen nu. Mijn zusje, een collega, een vriendin ... ik wil me heel snel bij hun aansluiten ! Hoe ervaren jullie de aanloop naar een tweede zwangerschap ? Ik ben benieuwd ! Veel liefs, Nikki F
Hey, ook wij gaan voor en tweede kindje. Bij onze dochter was het raak in ronde 5, nu zijn we in ronde 2. Bij mij is ook inderdaad de vrees weg: Kan ik wel zwanger raken? Maar toch is het spannend. mijn eerste cyclus telde 29 dagen. Als ik hieroo verder ga zou ik normaal gezien 26 december mijn menstruaties moeten krijgen. Maar bij onze dichter had ik een heel onregelmatige cyclus: 22,17,15,43,45. Dus ik denk fdat die 29 dagen eerder toeval was. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Bedankt! Groetjes
Hallo dames! Mijn vriend en ik proberen ook voor een 2e te gaan! Altans voor mij is het de 2e.. Me vriend is niet de vader van me zoontje! die heeft een andere vader! Ben nu net 1 maand gestopt.. Bij me zoontje was ik ongepland zwanger.. Dus zou niet eens weten hoe lang het kan gaan duren.. we hopen natuurlijk snel! Ik zou 8 Jan. Me menstruatie weer moeten hebben!
Hoi meiden Ook ik ben bezig voor nummer 2, maar helaas wil dit niet vlotten. Bij de 1e had ik de angst "kan ik wel zwanger worden", deze was niet op zijn plaats omdat ik ronde 2 zwanger ben geworden. Nu helaas al in ronde 14, met laatst een cyste en een vleesboom ontdekt. Die vleesboom kan geen kwaad want zit aan de buitenkant van mijn baarmoeder, maar die cyste................ze zeggen dat het geen kwaad kan. de cyste zit in mijn linkereileider en ik heb alleen maar eisprongen links (tenminste ik voel het alleen maar links). Ik vraag me nu dus af of het eitje er wel langs kan?14 januari worden alle onderzoeken die de afgelopen maand gedaan zijn bij elkaar gevoegd en komt er een besluit tot eventueel een behandeling. ik zal dan ook de vraag stellen of het eitje er langs kan! ik zit net als imm met een andere vader dan van mijn 1e zoontje, maar zijn zaad is helemaal oke! Ga me snel klaar maken voor mijn werk, maar wilde even snel nog reageren op dit topic. Omdat het niet hoeft te gaan zoals het bij de 1e is gegaan. ik hoop voor iedereen natuurlijk een snelle zwangerschap Liefs Hanneke
Wij gaan ook voor een 2e....zit nu in de 1e ronde. In afwachting of ik wel of niet ongi wordt de komende dagen En ik heb t juist andersom, doordat verschillende meiden om me heen moeilijker zwanger konde worden van een 2e of juist helemaal niet meer...ben ik er ook angstiger door. Bang dat het bij ons ook niet meer zou lukken, want een 1e kindje is zeker geen garantie voor een 2e kindje!
ja, zo kan het inderdaad ook lopen. Ik hoop van niet. We blijven positief denken en hopen dat we binnenkort allemaal zwanger zijn van een tweede wondertje ! Groetjes, Nikki F
Wij zijn ook bezig voor nummer 2! Nu denken we ronde 1 , ben nog niet ongesteld geweest dus heb geen idee