Ladies, houd hem in de gaten: als het goed is staan ik en Elena in de "Kinderen" van 25 augustus! Ik ben geïnterviewd over de invloed van mijn cultuur op de bevalling en de kraamtijd, we hebben een fotoshoot gehad en nu kreeg ik het bericht dat we er in het volgende nummer instaan. Het artikel heet "Özgül en Meira over multicultureel bevallen", ja en die Özgül ben ik dus, duuhh! Zoooo spannend dit!
wow, dan ben je een celebrity! wie weet word je wel herkend in de supermarkt 8) krijg je de gemaakte foto's zelf ook om in te lijsten? en een paar extra exemplaren om aan oma's enzo te geven?
Hahhaahha, nou nou nou.. Om een Celeb te worden moet hje toch wel meer dan in een maandblad staan? Ja, ik krijg de foto's zelf ook idd, op cd-rom.
hoihoi nog een paar dagjes he, dan kunnen we hem kopen(ga ik zeker ook doen) leuk joh, een ook spanned voor je vooral natuurlijk de reacties. liefss
Wat leuk zeg! Spannend! Dat voelt vast heel echt, met de fotoshoot e.d. erbij. Leuk ook om te hebben voor in de plakboeken! Moet zeggen dat ik zelf ook een interview heb gegeven (ook via deze site) maar na heel wat beloftes over het versturen van het concept heb ik nog steeds niks ontvangen. Erg jammer, had me er best op verheugd! Geniet van je Celeb-moment volgende maand Elmo
Ik heb het blad net met de post gekregen en ik bewaar hem lekker voor morgen... Als het goed is zit ik dan lekker op een Zweedse camping voor mijn tentje... Ik ga er lekker van genieten...
Ik heb het gelezen! haha wel grappig dat er nu een gezicht bij de naam is. Vond het een leuk artikel!
En ik nog wachten tot de 25ste hihi om hem te halen. hebben ze hem al in de winkel liggen? Wel erg leuk Ozgul idd zoals elmo zegt voor in de plakboeken.