Het moet me even van het hart.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hier zal vast en zeker een grote discussie ontstaan en zeker weer een slotje, maar ik ga het toch zeggen wat er op mijn lever ligt.

    Hier moet je tegenwoordig 30 keer nadenken voor je een topic opent, je moet opletten of je word uitgelachen, uitgescholden en er ontstaat een echte chickfight.

    Dames, zijn wij volwassen vrouwen hier of kinderen?

    Laat ieder gewoon in zijn waarde, ieder is anders, ieder heeft zijn eigen mening over alles, waarom word je dan altijd zo snel afgebroken? Waarom moet je in godsnaam zo je mening verdedigen??? Jeetje meiden, wees toch wat vriendelijker voor elkaar, er zullen minder slotjes volgen. ;)
     
  2. Miems

    Miems Actief lid

    18 apr 2010
    325
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens..
     
  3. Ik ook!!
     
  4. joyce1838

    joyce1838 Fanatiek lid

    6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    bem het helemaal met je eens!! Gelijk dat veroordelen, omdat je nu eenmaal een andere mening hebt of gewoon op een andere manier met je kind omgaat. Een pittige discussie is leuk, maar houd het bij jezelf en ga de ander niet lopen afkraken, altijd zo jammer;)
     
  5. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat vraag ik me dus af bij sommige topics die geopend worden.

    Je mag alleen maar antwoorden geven van ´ja meid, ik heb medelijden met je´ en als dat niet volgt wordt er direct door ts geroepen of er aub een slotje op het topic mag.
     
  6. shay01

    shay01 Fanatiek lid

    29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben het er ook mee eens...

    Ik ben van de week erg geschrokken bij een topic van iemand die misschien abortus wilde laten plegen eerst wilde ze het niet en was iedereen heel aardig uiteindelijk heeft ze in haar situatie toch gekozen voor abortus... Dan denk ik tja ieder zijn keus toch.. Maar ze werd echt uitgemaakt voor van alles en nog wat en ik vond het echt niet normaal... Tja je bent voor of tegen abortus maar laat iedereen zijn mening erover hebben en hun eigen beslissingen maken en dan niet iemand veroordelen voor wat welke beslissingen ze maken...
     
  7. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

    of je krijgt dan officiele waarschuwingen :D maar verder zeg ik nix hoor ;) :p
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lijkt me ook beter.
     
  9. Jubbos

    Jubbos Niet meer actief

    Nou ik ben het er ook mee eens. Schrijf niet veel in de lounge maar erg leuk is het hier de laatste tijd ook niet geweest moet ik zeggen. Dan komt er nu waarschijnlijk....dan lees je hier toch niet! maar daar gaat het ff niet om.
     
  10. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

    hahahaha kom op zeg mag n geintje ook al niet meer?:(
     
  11. fiona1987

    fiona1987 Fanatiek lid

    16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    mee eens!!!!!!!!!!
     
  12. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Ik ben met TS eens!
     
  13. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.329
    4.587
    113
    Home
    ik ben het er ook mee eens

    maar ik vind wel dat als je mening niet overeen komt met de TS dat er dan zoals uhmm85 al zei er meteen om een slotje word gevraagd.
     
  14. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    maar ergens ben ik het ook wel met je eens hoor... misschien allemaal wat relaxter worden.. oke je hoeft niet oetchiekoetchie te doen tegen mekaar ik bedoel als je een topic opent kan je verwachten dat niet iedereen het met je eens is.. en vaak zie je ook als die mening dan niet overeenstemt met die ts dat het dan meteen heibel is en op de teentjes getrapt! maar er kan in veel gevallen inderdaad misschien wel wat netter gereageerd worden en misschien wat minder direct....
     
  15. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Soms zijn geintjes in andermans ogen geen geintje meer. En je kan er over blijven dollen.... maar 3 x een waarschuwing = ban.
     
  16. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

    mag er niet over gedolt worden dan? dat vind ik vreemd want is namelijk een open forum en ik hou me aan de regels want kan nergens terugvinden dat je geen geintje mag maken zolang het niet over andermans rug gaat....
     
  17. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ts...inderdaad jammer dat velen op deze manier geen topic meer durven te openen.
    Een discussie of eigen mening is niet erg, maar een topic van een ander (wat de laatste tijd teveel gebeurd) verpesten en dan ook nog de Ts "te kijk" zetten gaat te ver.

    Kwebbel
     
  18. InLove

    InLove Fanatiek lid

    11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Eens!

    En dan in dit topic een opmerking " Dat vraag ik me dus af bij sommige topics die geopend worden" vind ik dan ook weer zoiets.

    Als iemand zn hart wil luchten, laat die iemand dan. Als t je niet boeit of je vind het onzin, reageer dan niet.
    Er worden in de lounge zoveel onzintopics geopend, daar zegt ook niemand iets van.

    Het forum is er niet alleen voor de loltrappers of de groepjes. Ook de eenlingen die hopen hun verhaal kwijt te kunnen. Als je dan een topic opent en iemand maakt je belachelijk of lacht je uit dan zou ik ook geen zin meer hebben om te reageren.

    Dat is heel iets anders dan een goeie discussie. Maar een discussie gaat over feiten en daar spelen meningen in bepaalde maten in mee. Maar vaak is het hier het opdringen van meningen.

    Een vraag hier op t forum. De 1 krijgt 2 antwoorden, de ander 20. Die 20 antwoorden zijn allemaal anders en waarschijnlijk werken de tips die gegeven worden voor alle 20. Dan is t aan de ts om te kiezen welke tip ze gaat gebruiken.


    Waarschuwingen,,,,,,,prima. We moeten het forum werkbaar en openbaar houden voor iedereen. Of je hier nu 1 dag of 5 jaar rondhangt
     
  19. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mee eens! Waarom moet je een ander afkraken of zeiken? Om jezelf beter te voelen??
    Ben je dan zelf zo onzeker ofzo??

    Leef en laten leven en je hoeft niet altijd over je mening te geven lijkt mij....
     
  20. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Ik ben het wel met Ts eens, ookal blijft t een forum.
    T mag soms wel iets gemoedelijker gaan..

    Maar ik weet ook op welk topic Shay doelt over abortus..
    En met zoiets KAN ik dus ook niet leuk reageren!!

    Van de week las ik een topic bij nieuws enz over schokkende berichten.
    Nou als ik IETS schokkend vind, is het wel abortus plegen!!
    Ik kan daar gewoon echt beroerd van worden..
     

Deel Deze Pagina