Het moet me even van het hart.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hoezo daar gaan we weer hahaha ik ben niet kwaad ofzo probeer alleen wat op te helderen en denk dat dat voor jeem en chantal ook wel geldt...

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word t toch nog gezellig.....

*maakt een senseo'tje*

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja maar ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook op een iets subtielere manier kan zeggen.. En nogmaals ik bedoelde jou er niet mee maar ik kan me herinneren dat er iemand in dat topic behoorlijk lelijke dingen gezegd heeft over de gene om wie dat ging.. En niet alleen dat topic ook een andere.. Nogmaals dat je een mening hebt is logisch die heb ik ook.. En alle andere hier ook.. Maar om die nou altijd zo te laten vallen dat er iemand belachelijk gemaakt word vind ik onnodig.. En dat doe ik niet..

En om mensen te pesten om t uiterlijk en baan of geen baan vind ik ook kinderachtig.. Iedereen ziet er anders uit.. En niet iedereen is volslank of mooi.. Maar om t er dan zo in te peperen we zitten toch niet op de basisschool of wel soms?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Indd ;)

En trust me soms ben ik het ook echt wel met jou eens hoor..!!:D

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nooit gezegd dat ik een heilig boontje ben, geef ik zelf ook toe maar ik maak niet zulke persoonlijk opmerkingen zoals jij ( en sommige andere ) doen.. Maar goed ik ga er niet meer op door .. Blijf het knap lullig vinden ..

Fijne dag iedereen !

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hey Meiden,

Kunnen we nu gewoon een keer vrede sluiten, het verleden laten voor wat het is en met een schone vriendelijke lei opnieuw beginnen? ;):D

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    I rest my case..

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    stel je niet zo aan zeg, er zijn ergere dingen pfffff;)

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    je hebt van mij ook nog nooit gelezen dat ik iemand pest om hun baan of uiterlijk (of als je 1 voorgaand bericht van mij bedoeld over chantal en dat als pesten ziet 1 x dan) en zoals ik al eerder gezegd heb (stuk of 5 x) sta ik inderdaad voor mijn eigen daden en zal ik ook wat minder heftig proberen over te komen..

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ben het hier zo mee eens, ik heb al een tijdje geleden een keer een topic geopend (in het zwangerschaps stuk) over iets waar ik onzeker over was. Het ging over mijn ongeboren kindje...Nou ik kreeg daar een reactie over dat er ze nog nooit zo iets belachelijks had gelezen en ik moest maar blij zijn dat ik zwanger was en altijd dat geklaag...blablabla. Ik snap dat het voor de meiden die moeilijk of niet zwanger kunnen worden heel erg is en ook over komt als gezeur. Maar lees dan daar niet mee. Ik vroeg toen alleen of andere meiden dat ook wel eens hadden en niet dat ik niet blij ben met het grote wonder in mij.

Laten we elkaar allemaal netjes behandelen we zijn allemaal volwassen lijkt mij....

Dus ja met TS eens!

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    je hoeft toch geen verantwoording af te leggen, let it be

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou chantal ik vind jou nu ook wel erg onredelijk lees alleen je berichten in het irritatie topic maar eens na dan zal je zien dat je volgens mij een paar berichten van jezelf vergeten bent want jij kan wel degelijk iemand behoorlijk belachelijk maken zonder namen te noemen

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nogmaals ik doel hier niet op jou ;)

Het is gewoon in t algemeen..
    Er zijn meiden die doen dit wel en ik zeg alleen dat ik dat heel erg kinderachtig vind..

En weer ik bedoel daar niet jou mee ;)

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja eigenlijk heb je daar ook wel helemaal gelijk in... snap niet eens waarom ik het nog probeer hahaha

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat een discussie weer. Toen ik het eerste berichtje van TS zag dacht ik al, dit kan niet goed gaan.

Maar van de andere kant vind ik wel dat er niets tegen een goede discussie is. Zolang het niet persoonlijk wordt.

16. Ik ben het met TS eens, maar ik vind ook dat je je wel moet bedenken wat voor topics je plaatst. Er wordt hier véél te veel afgezeken (zoals bijvoorbeeld in het Taboe topic, waarin je je 'moederlijke-minpunten' kwijt kon), maar in sommige topics vind ik dat niet meer dan logisch.

Iemand zei hier al eerder over de persoon die abortus had laten plegen, ik vind het vrij logisch dat je op een ZWANGERschapsforum, waar vrouwen zitten die geweldig blij zijn met een zwangerschap, of vrouwen die moeite hebben met zwanger worden en alles over zouden hebben voor een kindje, niet van iedereen respect krijgt.
    Ik vind dat, als je in zo'n situatie zit en zo'n topic wilt plaatsen, een forum moet zoeken wat gericht is op dat onderwerp.

Er zijn hier heel veel subfora, die ook weer allemaal verdeeld zijn in verschillende onderdelen. Als jouw onderwerp daar niet bij zit kun je toch ook wel bedenken dat het hier niet thuishoort?

Daarnaast vind ik ook dat, als je aan de titel van een subfora al kunt zien dat het niet over dingen gaat waar jij het mee eens bent, je daar ook niet moet reageren. Natuurlijk, het is een forum, alles staat hier openbaar en kan door iedereen gelezen worden, maar we zitten hier toch allemaal voor herkenning en gezelligheid? Niet voor het afzeiken en beledigen!

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    denk dat dat gewoon komt omdat er zoveel meiden op 1 forum zitten en ja dan irriteert iedereen zich weleens aan elkaar en ik ben zo iemand die dan niet schijnheilig doet maar dit ook uitspreekt.. :D

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee maar dat is je toch ook goed recht?
    Als ik me irriteer aan iemand hier zeg ik dat ook logisch.

En indd zoveel vrouwen bij elkaar dat gaat gewoon een keer fout :p

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jammer, dat we in dit topic nu toch weer persoonlijk moeten worden. We hebben niet voor niets de pb-knop, toch?

Ik zet deze op slot. De strekking van het topic is bij iedereen wel overgekomen, lijkt me.

Deel Deze Pagina