Het moet niet gekker worden...aaahhh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missguit, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bij mij afgelopen week nog...
    Staat een vrouw achter mij bij de kassa en die aait zo over mijn buik; nou, jij hoeft ook niet lang meer!!!!!
    Ik was echt te verbaasd om er wat van te zeggen...
    Later zei ik dat tegen mijn man (hij was erbij) zegt hij: dus die kende je niet eens?!?!?!?!!?!? NEE!!!! Hij vond het ook belachelijk!

En de verschillende reacties,
    Als je zegt dat je nog 10 weken moet (toen dan) de ene zegt: oooooh, dan moet je nog even....
    en de ander: oooooh, dan kun je aftellen!:D!
    Haha...hoe dan ook, het blijft een gezellig gespreksonderwerp!!!!

2. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Mijn man kreeg van het weekend in een electronica zaak voor het eerst de vraag (van een wildvreemde!) of ik soms zwanger ben, haha. Ik stond zelf een eindje verder op.

Dus ik zei later tegen hem: Je had eigenlijk heel verontwaardigd moeten zeggen dat ik helemaal niet zwanger ben maar gewoon een beetje stevig, hahahah.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Want?

4. Dana

Dana Niet meer actief

Vriendin van me kreeg de opmerking toen ze hoogzwanger was "zo, jij bent bijna aan de beurt" waarop zij antwoordde "die beurt die heb ik al gehad" :D kerel wist niet waar die kijken moest.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nou ik zal het gekker maken haha
    Kreeg van een collega gisteren al te horen dat je het toch al best goed ziet.
    Lang leve de darmenbuikjes haha

6. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    haha, heel herkenbaar. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een enorme toeter die erg naar voren stond. Ziet er blijkbaar dus groot uit. Ik moest nog ruim 1 maand werken voordat ik (4 weken voor uitgerekende datum) met verlof ging. Ik kwam toen terug van vakantie en stond op een receptie van een collega, toen iemand tegen mijn zei "Wat leuk dat je speciaal in je verlof nog terug komt hiervoor". Haha ik moest zeker nog 5 weken werken. en dan ben je dus al aan het aftellen.

Wat mij nu stoort is dat men blijkbaar denkt dat mijn 2e zwangerschap niet gepland is. Toegegeven het is redelijk snel op nr 1 (hij is 21 maanden als zijn broertje komt), maar men vraagt het gewoon aan mij. Ik vind het een hele onbehoorlijke vraag!

7. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Omdat ik dat persoonlijk nou niet zo snel aan iemand zal vragen en al helemaal niet aan een wildvreemde en al helemaal niet als ik ook maar enigszins zou twijfelen.

Je zult maar aan iemand vragen of ze zwanger is, maar dat blijkt dan niet zo te zijn!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat was je vriendin adrem, geweldig :D

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha ja heel grappig he? Sinds 12 weken merk ik dat mensen stiekem eerst ff naar mn buik gluren of ze al iets kunnen zien, daarna pas naar je gezicht kijken!
    Verder dit weekend in londen zomaar door wildvreemden aangesproken, heel maf!

Deel Deze Pagina