Voor de liefhebbers zondagavond om 21.00 uur begint het laatste seizoen van De Pfaffs op RTL 4. Ik zit in ieder geval weer voor de buis
Ah bedankt voor de tip! Ik zit ook voor de buis De herhalingen vanuit het begin zijn ook leuk; nu weer elke dag op rtl8
Ohhhh wauw.ik hou van de pfaffs maar heb ze maar heel weinig gezien.Ga ik gauw kijken! ook op rtl 8 om op te nemen! Thanks!
Schrikken jullie ook zo van hoe ze eruit zien? Zo opgemaakt, maar niet echt mooi. Beetje té. Jammer, hebben ze toch niet nodig? Heeft Kelly trouwens iets met haar lippen laten doen?
Toch bijna niet voor te stellen he, dat je 11jr lang gevolgd wordt door camera's en al je wel en wee op tv komt. Ik moet er niet aan denken hoor..
debby lijkt een facelift gehad te hebben? En kelly haar ogen en lippen laten doen? Ja, vind t ook jammer van zoveel makeup.
ze zijn echt allemaal mega verandert. ik vind Debby ook zo oud geworden, ik vind dat je nu goed kunt zien dat zij ouder is dan Nicolas... maar ik blijf het leuk vinden... volg het al vanaf het begin & vind het jammer dat het stopt. maarja na zoveel jaar mag het denk ik ook wel. bijna al die kinderen zijn groot geworden met die camera's in hun huis... best irritant lijkt me...
Vind het een leuke serie. Maar wat heeft Carmen een verschrikkelijke trui aan, te erg. Ja debbie is wel oud geworden in het gezicht. Ik vind Kelly nog wel mooi.
Het blijft leuk om naar de familie te kijken. Heb het zelf vanaf het begin gevolgd. Vind ze ook wel erg veranderd, zeker als je die stukjes van toen zag. Jammer dat het alweer het laatste seizoen is, maar ook wel begrijpelijk.
hilarisch, carmen, gekleed in bontlaarzen, een mantel met bontkraag en een bontmuts; moeten we nou dode beesten vasthouden bleegh bah! ( over het feit dat ze die rendier horens vasthouden moesten voor de foto)