Ik moest heel hard lachen. Die bewaker keek en stond met de rolstoel in z'n handen en dacht volgens mij al.... Mhhhh komt ze nog wel in de rolstoel. En d'r vent die zo lekker relaxed bleef, maar goed ook... Dat je dat kunt autorijden met hoog tempo, blijven filmen en zo'n gillende echtgenote naast je, dan heb je echt stalen zenuwen. En gewoon bevallen met d'r broek op d'r knieën! Ik zou het alleen niet op prijs stellen als manlief dit op You Tube zou plaatsen... Ik moet eigenlijk niet te hard lachen, straks overkomt het mij ook nog. Zelf ben ik ook in de lift geboren. Heb bij de eerste al persweeen gehad in de auto, de tweede ging nog sneller, dus ben benieuwd hoe het straks zal gaan. Alleen zal je mij niet horen schreeuwen...
Hier ben ik ook zo bang voor haha. Mijn vorige 2 bevallingen gingen ook heel snel, als er ooit een derde mag komen hoop ik dat ik het red allemaal!! Lastig ook omdat ik eigenlijk met antibiotica moet bevallen en dan eigenlijk minimaal 4 uur aan het infuus moet tijdens de bevalling.. Zo lang hebben beide bevallingen niet geduurd. Bijzonder om te zien!
Wow zeker apart. Ik kwam dit filmpje ergens ander ook tegen en mijn man wist te vertellen dan hij een speciale helm op zijn hoofd heeft. Hij heeft dus gewoon beide handen vrij voor het autorijden, behalve op het punt dat hij aan het bellen is.
Wow...! Heel bijzonder inderdaad, maar hoop het toch zelf niet mee te maken! Doe mij maar een lekker bedje als het even kan
Manlief vandaag terwijl we in de file staan op weg naar het ziekenhuis voor controle: 'Maar hoe doen we dit dan als je op het punt staat te bevallen?? Dan kunnen we toch niet hier zo in de file gaan staan. Ik heb gister een filmpje gezien....' De angst is aangewakkerd haha.
Die rit lijkt dab toch uren te duren! Wat ik niet snap is dat ze uitgebreid de baby af staan te poetsen buiten...
Omdat dat niet alleen het schoonmaken is maar ook voor de doorbloeding ed goed op gang te krijgen van de kleine. Dacht ik? Daarom doen ze dat liefst direct.