Ik ben het ook he-le-maal zat!! Bah die snijdende koude wind, grijze lucht (vandaag dan toevallig niet), word er helemaal gek van!! Heb het sowieso in de winter altijd lastig met m'n humeur, nou dit blijft voor mijn gevoel maar duren...
Dochter vind het niet zo heel erg, maar gisteren bij de kinderboerderij zei ze "mama, ik denk dat de geit ook wel zomer wil". Ze wil steeds het zwembadje achter thuis, en ik zou ook echt niks liever willen!!! Beetje kleur op onze koppies, lekker in de tuin rommelen... *zucht* Komt vanzelf...
ik heb besloten om niet naar buiten te gaan vandaag! het sneeuwt! we hebben wel -1uur in tuin gespeeld.ik ga echt ni meer langer nr buiten. mijn handen zijn kapot.
Ja eens.. ook ik laat me niet zo snel uit het veld slaan door slecht weer omdat het zo nutteloos is omdat we er toch niets aan kunnen doen. Maar nu ben ik er ook helemaal klaar mee... ! Mijn dochter is het weekeinde jarig en zei vandaag.. mama ik dacht dat ik jarig was in de lente... tja schat dat is ook zo, maar dit jaar lijkt hij maar niet te komen. Waarom is dat mama ? En waar zijn de bloemetjes en de boomblaadjes?
Ik zag die lammetjes in de wei liggen toen dacht ik awww die zullen het ook vast wel koud hebben. Ik ben het ook zo zat maar probeer er alles aan te doen om een lente gevoel te krijgen maar als je dan naar buiten gaat loop je weer saai in je winterjas dan denk ik weer neeeeee weg met die wintergevoel.
Zeg dat wel als ik met de hond naar buiten moet dan weet ik niet hoe gauw ik weer naar binnen moet. Hier is alles erg open (weiland / maas / water) en dan staat me er toch een koud oost windje brrbrr!
ik heb voor mezelf een groene zomerbroek gekocht! even gepast ja hoor het past! maar het weer past niet!!!! zoontje wil naar vakantie zegt ie.naar waar de zon is om te zwemmen in de echte zee!
Ik heb een kind he... Dat vandaag geen jas aan wilde toen we het overdekte winkelcentrum uitliepen. (Ze had een shirt en een fleecevest aan) Ik zei nog heel enthousiast... Je gaat het ECHT heel koud krijgen hoor! E mevrouw heeft de hele weg dus zonder jas gelopen zonder het koud te hebben. Daarna ging ze eerst fietsen en toen stoepkrijten. (De laatste 2 wel weer met jas trouwens.. Ik zit niet te wachten op een ziek kind toch )
Mijn schoonvader kwam gisteren met het goeie nieuws dat het volgende week nog de hele week koud is Ik kan veel hebben maar ook ik ben er helemaal klaar mee. We hebben hier een super leuk speeltuintje voor de deur, ons meisje gaat er wel spelen, maar ze blijft dan even en dan wil de ze alweer naar binnen. Als het mooi weer is zitten hier wel 30 kinderen en kunnen ze hier uren spelen. Wij mét de moeders in ons straatje lekker aan de thee op een picknickbankje. Toevallig hadden we het er gisteren nog over dat het altijd zo onwijs gezellig is.
Het is toch ook bizar... we hebben al 5 maanden die kou, met 1 week 'lente' tussendoor. 5 maanden (!)
Nou niet echt....want met Kerstmis was het warmer (10 graden) dan het nu met Pasen is :x . Bizar! Ik las gisteren ergens dat ze verwachten dat dit weer tot eind april!!! aanhoudt omdat er een sterke stroming is waardoor dit gebied niet wegkan...Ik hoop toch dat ze het heel erg mis hebben! Ben het zo zat!