@Mara24: Je had dus een licht streepje? Maar wel pas na 15 min...hmmmm. Ligt er een beetje aan welke test, maar bij sommige is het onmogelijk dat er een streep ontstaat zonder HCG. Is het streepje gekleurd? Owwwww.....ik hoop het zo voor je! Hou me op de hoogte he. En bedankt voor je felicitatie, het voelt nog erg onwerkelijk, maar ik probeer er echt zo veel mogelijk van te genieten. Knuffel Vaam
Potverdorrie...het zit je zo te horen echt niet mee meid! Ik hoop dat je alsnog een positieve test in je handen gaat krijgen en dat het nu gewoon ligt aan het HCG gehalte! Ik denk aan je! Knuffel Vaam
Ongesteld... Jeetje, wat kan je lichaam je voor de gek houden. Misschien maar even een maandje pauze, zit er even helemaal door heen.
Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer trekt .... Ik had het zo voor je gehoopt, maar het mocht blijkbaar dit keer nog niet zo zijn. De enige tip die ik je kan geven is: probeer iets leuks te organiseren of te plannen voor jezelf..iets waar je naar uit kunt zien, zodat je het 'zwanger worden' even afzijdig kunt zetten. Misschien een leuke vakantie, die je altijd al hebt willen doen (waarschijnlijk heb je al van alles geprobeerd, maar hoop je hiermee te kunnen helpen). Ik hoop je in ieder geval snel weer terug te zien hier met een duidelijke positieve test! Sterkte ermee meid! Liefs Vaam
Dag dames, ben 20 april gestopt met pil, heb normaal een cyclus van 6 weken, op de dag af. Heb 13 mei (volgens mij berekening) op de dag van de eisprong geklust. Moest 1 juni ongesteld worden. Heb vanaf die dag ongi-krampen, 4 dagen later lichte weetje (ken ik nog van het begin met mijn zoontje). Klachten worden nu een stuk minder, ben moe, heb rugpijn en witte afscheiding. Ben vandaag naar een vervangende dokter geweest en die zei dat ik gewoon last van mijn darmen had. Krijg nergens bevestiging en wordt er gek van. Wie herkent dit?
@nicky1973: Meid ik denk dat je hier verkeerd zit. Je zit hier niet op een algemene topic. Je kunt het beste onder 'eerste symptomen' een nieuw onderwerp plaatsen, dan krijg je vast veel meer reactie's! Kan je helaas zelf niet verder helpen. Hoop dat je hier wat wel wat aan hebt. Succes! Liefs Vaam
@nicky1973: geeft niks hor. Dit forum is er om elkaar te helpen toch . Succes, hoop dat je antwoord krijgt op je vraag.