Week voor NOD last

Discussion in 'Zwanger worden' started by Es86, Oct 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier! Heb wat topics doorgelezen, maar kom mijn vraag niet tegen (misschien overheen gelezen?)

Ik heb elke keer ruim een week voor mijn NOD de volgende klachten:
    - enorm zwaar gevoel in onderbuik
    - steken in onderbuik
    - soms misselijk
    - snel geïrriteerd

Zijn er meer dames die hier last van hebben? Ik baal er echt enorm van, want door deze dingen is mijn libido ook enorm laag.. Ik ben dus 2 van de 4 weken eigenlijk niet te genieten!

2. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Bij de 2 keren dat ik zwanger was (1x vmk) wist mijn vriend het al voordat ik positief testte, omdat ik heel kortaf deed. Weet niet of jij ook kortaf doet dan. Maar misschien kan je rond je NOD een test doen?

3. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heel erg kortaf. Kan echt niks hebben, terwijl ik normaal zo vriendelijk ben :p
    Het gekke is, dat het tegen mijn vriend wel meevalt.

4. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok apart ja. Wanneer is je nod? Echt over een week? Misschien dan toch ff testje doen? Dan weet je het zeker.

5. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD is maandag, en nu al vanaf zondag last.
    Qua steken.. Als ik rustig blijf zitten is er niks aan de hand, maar zodra ik opsta krijg ik steken in m'n onderbuik en als ik veel loop ook. (Best lastig met werk waarbij ik de hele dag moet staan!)

Jij bent voor de tweede bezig?

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Ik heb voor mijn NOD, tijdens mijn NOD en als ik ongesteld word ook dit soort klachten waardoor ik dus steeds denk dat het raak is en dan wordt het altijd weer een teleurstelling.

Mijn symptomen (voordat ik gewoon ongesteld word):

-misselijk
    -buikpijn onderin
    -steekjes onderin buik en liezen
    -soms hoofdpijn
    -maagzuur & boeren
    -gevoelige borsten

Erg vergelijkbaar met een eventuele zwangerschap, dus het enige wat je zekerheid zal geven is een testje :p

Succes!!

7. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok dat is vervelend ja. Nou spannend hoor! Ja klopt, we hebben al een dochtertje van bijna 10 maanden. Vorige maand helaas een vervroegde afstoting vruchtje gehad was toen 3 dagen overtijd en testte op 1 dag ervoor positief maar werd een dag later ongesteld dus. Nu ben ik 5 dagen overtijd maar 2 x negatief getest maar geen tekenen dat ongi eraan komt dus erg vreemd allemaal :-s

8. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behalve de gevoelige borsten heb ik hetzelfde!
    Vervelend, elke keer die teleurstelling..
    Zie dat je 3 dagen over tijd bent!
    Ik heb vanmorgen (veel te vroeg natuurlijk..) een test gedaan, maar negatief. Toch maar m'n NOD afwachten volgende week.

9. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat is naar zeg..die vervroegde afstoting.
    Vervelend hoor, die verwarring! overtijd, maar negatieve testen! Heb je wel een regelmatige cyclus?

Ik kan over mijn cyclus nog weinig zeggen.. Was vorige maand wel blij met de 29 dagen.

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Ja, ik ben iedere keer overtijd. Heb laatst mijn cyclus dagen ook al aangepast, maar nu ben ik alsnog overtijd :p Ben een keer twee weken overtijd geweest dus ik sta nergens meer van te kijken ;)

Wel vervelend steeds, maar ik moet denk ik ook leren om er niet zo mee bezig te zijn want dat nekt me volgens mij :p

Moeilijk he, om te wachten met testen? :p Je wil het altijd zo snel mogelijk weten, wat logisch is denk ik. Hoop voor jou dat je binnenkort positief test! :D

11. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    he he ,

- van de week 2 dagen enorme krampen in baarmoeder
    -borsten voelen zwaar aan
    -melkachtig afscheiding uit borst.
    -enorm prikkelbaar
    -last van mijn ogen

Maar ondanks dit denk ik dat ik gewoon weer ongi word en me het gewoon inbeeld ofzo durf niet meer positief te zijn na 8 rondes.

Succes meiden !

12. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Normaal is m'n cyclus 33/34 dagen dus tja...

13. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, lastig lijkt me dat zeg!
    En er niet zo mee bezig zijn.. Ik probeer het ook, maar dat vind ik wel moeilijk! Zeker omdat het lijkt of mensen om me heen zomaar zwanger worden van de wind! :p

14. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok jij ook weleens 2 weken later dan heb ik nog 9 dagen te gaan met wachten pff.

15. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Liza,

Wij zijn nog maar 3 rondes bezig, maar snap het hoor..lastig om positief te blijven. Maar toch proberen!
    Mijn vriend heeft door een operatie vroeger een verminderde kans op vruchtbaarheid (30%) dus bij mij schiet het ook wel eens door mijn hoofd..wat als het niet lukt?
    Maar probeer er niet teveel aan te denken, want wat is nou 30 %.

Jij ook veel succes!

16. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, spannend dus! Hou je ons op de hoogte?

17. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Jij ook succes! Misschien deze maand toch een wondertje!

18. Tru1981

Tru1981 Actief lid

Aug 11, 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja zal ik doen, maar heb nu nog weinig hoop. Aangezien ik bij m'n dochtertje op NOD al positief testte. Maar ja geen bloed houd moed :)

19. Es86

Es86 Lid

Oct 3, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Hoe gaat het??

Ik heb vanaf vrijdag vrijwel de hele dag menstruatiepijn. (Vrijdag zelfs naar huis gegaan van werk omdat het zo erg was. Heb dit normaal gesproken alleen op de dag dat ik ongesteld word. Nu dus al 3 dagen, maar geen bloed te bekennen...
    Best frustrerend om de hele dag pijn te hebben!
    Iemand dit ook gehad?

20. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,120
    294
    83
    Hallo,

hier ook wel wat kwaaltjes, maar ik heb dit nog nooit gehad. Heb last van mn onderrug )spierpijn, sneller buiten adem, hoofdpijn, droge ogen. Wij zijn nu met de 1e ronde bezig, dus ik voel ook wel van alles hoor.
    Heb eigenlijk nooit kwaaltjes voor mn NOD. Meestal voel ik het wel in mn buik, maar dat is het enige. Dit heb ik altijd een paar dagen voor mn NOD. Nu had ik het al 9 dagen voor mn NOD. Van het ontpillen kan het bij mij niet komen. Hoop natuurlijk dat het iets leuks is :). Ik ga hier alleen niet van uit.

Share This Page