het moment dat je dacht>> zooo ik ben ook geen 18 meer

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Toen ik wegreed van een parkeerplaats, met een parkeerkaartje dat nog ruim een uur geldig was en ik een stelletje aansprak bij parkeerautomaat en mijn kaartje aanbood. Toen zij die jongen; wat zegt u :( :$

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    #42 Zoe123, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
    Ik had gisteren ff leedvermaak:mijn vriend had wat kinderen (van een jaar of 6),op ons pleintje aangesproken om iets.
    Hoor ik ze later tegen elkaar zeggen....:dat mocht niet van die OUDE man

Wahahaha:D
    En hij viert zijn 40e verjaardag binnenkort...:$:p

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dit.
    Vroeger geturnd, altijd zo lenig (en slank) als wat geweest.
    Laatst even 'turnen' met dochter van 6.. Spijt..:)

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    het ergste moment was toch wel de dag nadat ik in de nacht pas van een concert terugkwam. We hadden een trein gemist door vertraging, daardoor stonden we pas om half 4 hier op station en lag ik pas om 5u in mijn nest... De dag daarna had ik doodleuk nog een verjaardag van mijn schoonmoeder... geloof dat ik daar weinig van heb meegekregen :).. De laatste keer was met een van die late voetbalwedstrijd NL tegen Chili.. Ik vertikte het om voor afloop naar huis te rijden.. Lag ook pas weer om 3u op bed, om half 7 had dochterlief al besloten wakker te worden.. Poehhh wat een brakke dag is het daarna geweest.

5. misa

misa Niet meer actief

Het moment dat ik met mevrouw aangesproken werd door een puber....... ;)

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    elke ochtend bijna als ik uit bed stap hahaha
    de gebroken nachten breken mama een beetje op, ook de volle weekenden..

voel me ZO geen 18 meer :D

7. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik met oud & nieuw gelijk na het vuurwerk naar m'n nest wil ;)
    Dat ik mijn kinderen vaak te druk vind.
    Dat ik niet meer zo graag op vakantie ga omdat mijn eigen bed het lekkerste slaapt. Vroeger wilden we overal heen op vakantie, ongeacht wat voor (rot) bedden daar waren..
    Dat we bij een bioscoopbezoek bij de 'oudjes' horen....:)

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hahahaha leuk topic! Al ben ik minder blij er mee dat ik ook merk dat ik geen 18 meer ben..... :D

Hele poos terug gingen we stappen met een groepje vrienden. Kan zelfs al 2 jaar terug zijn hoor.
    En toen dacht ik serieus.... wat doe ik hier? Ik wil naar huis! Moe!

Oh en daar zijn ze.... cellulitis.... en ach... doe die lachrimpel er ook maar bij.... :)

Geef mij maar een gezellig film avondje thuis....

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als ik door een jagende dochter noodgedwongen OVER het traphekje moet...

Of zou dat door de zwangerschap komen? :p

10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Toen ik met een aantal vrienden (leeftijd tussen 28-33) ging stappen. Ik was om 01.00 uur zo moe, en dan sta je daar op de dansvloer tussen die broekies. Ik wilde het liefst mn bed in haha

En toen ik voor het eerst 'mevrouw' werd genoemd.. nog steeds vind ik dat zo raar als ze mij met Mevrouw aanspreken. Ik voel me namelijk nog wel heel jong, en Mevrouw klinkt zo oud..

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Toen ik met oud en nieuw om 1.30 in m'n bed lag..

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou ja dat dus, vroeger ging ik op vrijdag stappen, zaterdag stappen en dan zondag stond we rond 10.00 op en zaten we de hele dag lekker in onze ochtendjas tv te kijken en te eten :D
    Nu, ik ga 1 keer per jaar stappen tot 06.00 ( lees ik sta op een gegeven moment in een hoekje vanaf 03.00) en moet dus 2 a 3 dagen bijkomen.

Oja en 2 weken geleden zag ik dus 2 (!!!!!) plukjes grijze haren:$

13. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja na een avondje weg met een paar drankjes achter mijn kiezen merk ik toch wel dat ik geen 18 meer ben.

De zondag ben ik helemaal nergens meer. Dan hang ik de hele dag in bed of op de bank.

Ik ga volgende week naar Dance Valley en weet nu al dat die zondag erg brak wordt maar ondanks dat ik geen 18 meer ben geniet ik nog steeds heel erg van feestjes en heb ik die brakke dagen er zeker voor over.

14. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Toen ik me realiseerde dat ik dit jaar 30 word en dat ik al 10 jaar samen ben met mijn man waarvan 7 getrouwd en dat ons oudste meisje alweer 2,5 is en we na de schoolvakantie ons dus moeten gaan oriënteren op een basisschool.

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Toen ik een tijdje geleden besefte dat mijn 15de verjaardag nu alweer quasi 15 jaar geleden is :).
    En die tram 3 die er over 2 maanden aankomt.

En als ik de pubers "van nu" bezig zie.

Of elke keer ik met "mevrouw" wordt aangesproken. Terwijl ik toch echt wel 2 jaar geleden nog bijna mijn ID-kaart moest bovenhalen om te bewijzen dat ik toch echt wel meerderjarig ben.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Toen ik me realiseerde dat "dromen zijn bedrog" van Marco Borsato alweer 18 jaar geleden een hit was :$

Nu overigens al 20 jaar......1994 :$:(

17. Kaboutermeis

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Of een paar weken geleden moest mijn huisarts naar mijn voet kijken. Mijn linkervoet.

Nu heeft die voet een héél zwaar litteken van een ongeval in 1997 ... Voor mij is dat ongeval "nog niet lang geleden" (ook al omdat dat litteken nog geregeld zeer doet en ik het elke keer zie), maar ineens realiseerde ik mij "verdorie, da's wel al 17 jaar, hé!".

En inderdaad ... Ik hou vooral van muziek van half à eind de jaren '90 :) (of begin 2000). Da's ondertussen ook al "jaren geleden".

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oooh....gossie :p

Ik was toen 11 :)

19. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16

Hmmmmm, ik 14..... Ik ben bij deze officieel oud! :)

20. Kaboutermeis

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik was 10 ... en brulde vrolijk mee :).

Deel Deze Pagina