Hahahah geniaal!! Ja ik heb veel contacten via social media, heel veel jonge meiden van tussen de 12 en 16 en soms merk ik dan ook dat ik oud word hahaha. Hebben ze het over Kik, en Snapchat en Tumblr ofzo?? Géééén idee wat het allemaal is hahaha.
Whuhahaha echt he! Ik en mijn vriend zijn nog onder de 30, maar als we vrienden langs hebben en we hebben het over kinderen van nu, dan komen er altijd verhalen van ja en vroeger speelden we buiten tot het begon te schemeren en vroeger hadden we geen Iphone of Samsung hahah We waren laatst in de speelgoedwinkel en mn vriend heeft veel lego gehad. Hij zocht wegplaten, maar die krengen zijn stervens duur nu. Dus hij zei, nu snap ik waarom oude mensen altijd zeggen dat het vroeger beter was! Hahaha ik heb zo gelachen, ouwe lul
Ik zag laatst ergens een filmpje en daar lieten ze kinderen van 8 tot 12 jaar een walkman zien Ik heb me dood gelachen....ze hadden echt geen idee wat het was!!!
Waar kan ik die vinden? Gewoon op youtube? Edit: gevonden KIDS REACT TO WALKMANS (Portable Cassette Players) - YouTube voor iedereen die ook even wil lachen
Er zijn meerdere filmpjes van, heb net die met de "rotary phone" gekeken, ook erg leuk. Ik voel me nu wel heel oud
Toen mijn dochter gisteren om 6.30 uur mama riep en ik door de hitte in huis wel geteld 2.5 uur had geslapen. Gelukkig wilde ze op de iPad spelen en kon ik nog een beetje doezelen op de bank.
geweldig (maar voel me er wel een stuk ouder door ) Edit: Van deze reeks heb je ook de game-boy en computer versie. Ook erg leuk!
Hahaha toen dat geluid kwam van dat inbellen op internet, mijn vriend keek echt wtf doe je? Hahahah ik vertelde over dit topic en wij gelijk weer hele verhalen over dat inbellen.
Hahaha!!!! Ik weet nog dat mijn vader een extra lang snoer moest hebben omdat de stekkerdoos van de telefoon te ver weg was
Hahaha!!!!! Of dat ie zelf iemand probeerde te bereiken maar de hele avond de ingesprek toon kreeg!!! Want mobieltjes......die waren toen nog niet zo gewoon als nu! Oh jesus....wat word ik oud
Whuhahahah jaaaa!! Of afspreken met vrienden, je kon nooit bellen was altijd ja zie je vanavond daar en daar. En toen je eindelijk een mobiel had was het altijd 'mn beltegoed is op'. Of je had nog 50 ct ofzo, dan was het alleen 2x over laten gaan en snel ophangen whuhahahah
Hahahah good old times! De juf van mijn zoontje vertelde met huisbezoek dat de kinderen van nu soms niet eens weten hoe een muis werkt ze zei dat heel veel kindjes met hun vingers over het beeldscherm vegen omdat ze natuurlijk tablets en smartphones gewend zijn. Ik zag het al helemaal voor me