ik werd helemaal zenuwachtig en ben naar beneden gerend naar mijn man die ziek op de bank lag omdat hij de hele nacht aan het spugen was geweest. ik denk dat hij de zwangerschaps misselijkheid want die heb ik nooit gehad haha
Ik had me in die maand al voorgehouden dat ik rustig zou doen en me er niet mee bezig zou houden. Ook gedaan, dus toen werd ik een ietsiepietsie ongesteld en ik dacht: ach ja, niet dus, ongesteldheid moet nog even goed doorbreken. Tijdje later ofzo, ik sta op en daar plaste ik zo op de grond. Ik voelde helemaal niet dat ik moest plassen. Dus ik was daar helemaal aan het huilen, want straks was ik heel vroeg al inontinent en ook natuurlijk wat schaamte. En mijn vriend zegt: ik denk dat het tijd is dat we een test doen. Volgende dag dus een test gedaan, vriend liep even naar boven. Ik had beloofd dat ik hem zou roepen als ik klaar was, dan konden we samen kijken. Kon me niet inhouden en toch zelf gekeken en daarna naar boven gegild dat hij NU hier moest komen. Voor mij was het een gevoel van ongeloof, van: is het waar? Mijn vriend had echt even een gevoel van: waar ben ik aan begonnen? en is ook wel een uurtje op bed gaan liggen en heeft even niks gezegd.
super topic dit! Leuk ook om jullie verhalen en belevingen te lezen! Mijn buuffie zei; gosh meis ben je niet zwanger met al je kwaaltjes (zij is ook "bezig" en ze wist dat wij dat ook waren). Ik: Neeeeeehhh joh dit soort dingen heb ik altijd voor ik ongesteld moet worden. Maar omdat ik soms nog wel eens een dag eerder of later ongesteld werd dan berekend nam ik het niet zo nauw dat ik juist op die dag niet ongesteld werd. Ik had al vaker een test gedaan als ik 1 dag overtijd was dus nu maar niet! Ik zei; maandag ga ik testen! Maar het idee dat de winkels dan pas om 1 uur open zijn vond ik onverdraaglijk dus ik besloot zaterdag "alvast" de test te kopen. Zo'n duopakje van Kruidvat. Ik was nog geen 5 minuten binnen of ik had al in een glaasje geplast en de eerste test deed niks, maar dan ook geen eens een teststreepje. Dus toch maar de 2e gedaan licht geërgerd en ik zag de stip kleuren en tegelijk met de controlestreep kwam ook een hele duidelijke testtreep naar voren, en ik was pas 1 of 2 dagen overtijd! Ik stond echt heel verbaasd te kijken en te trillen en ik wist gewoon ff niet wat ik moest doen want de aanstaande papa was gewoon aan het werk! Ik schrok omdat ik niet verwacht had dat het nu wél raak zou zijn! Ik heb hem meteen gebeld en in een waas ook meteen naar de buuf gelopen die stond te jubelen in de keuken! Daarna moest ik de hond uit laten maar ik liep nog steeds met elastieke beentjes, zo de halve dag doorgebracht geloof ik!
leuk onderwerp ik was helemaal beduusd hoewel ik eigenlijk aand e andere kant geheel niet verbaasd was. net of ik het al "wist". het verhaal erachter. ik had die dag een doosje bij het kruitvat gekocht met 2 testen erin. s avonds na het eten kwam het doosje op tafel en vriendlief en dochter bestudeerde de gebruiksaanwijzing. we zouden de volgende dag op de verjaardag van mijn dochter testen dat wilde ze graag ik zou dan 3 dagen overtijd zijn. toen zei ze nou er zitten er 2 in we kunnen nu best alvast oefenen. dus werd ik met een potje richting wc gebonjoerd. ik zat nog middenin mijn opvoedkundige praatje over dat het nog kort was en geen ochtedurine dus er zou vast niksssssss gebeuren toen er promt 2 vette strepen omhoog kwam op de test. zo tussen de pannen en de borden in. en ik zat letterlijk met mijn bek vol tanden. de andere 2 kinderen hadden allebei bijna 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was en mijn leeftijd speelde ook niet echt in het voordeel. dus na 3 maanen zwanger was best raar om gewaar te worden. mijn reactie was dus een beduusde en blije en zie je wel ik wist het tegelijk. beetje moeilijk uit te leggen. we hebben voor de show natuurlijk de volgende dag de andere test gedaan met hetzelfde resultaat
Oei, ik dacht...gaan we weer..... Gaat het straks weer mis, deze vijfde keer zwanger was namelijk helemaal niet de bedoeling. WIlde mn lichaam even rust gunnen en bijkomen, maar was natuurlijk ook blij en ben op zeebenen naar beneden gegaan om het mn man te laten zien.
Toen ik die positieve test in mijn handen had was het ook heel onverwachts. Ik was nog maar net getrouwd en we wilden heel graag een kindje. Alleen manlief wilde het zoooo graag dat hij mij zowat dwong om een week voor mijn periode te testen (en ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus wist eigenlijk niet eens wanneer ik kon testen. Het is wel altijd een cyclus van 30 dagen of meer). Ik dus toch maar die test doen (1 week na mijn eisprong die ik altijd voel) met de instelling, die wordt nooit niet positief... Nou dat werd ie mooi wel! Ik stond echt te trillen en daarna heb ik op en neer gesprongen van blijdschap....manlief...Die was zo in schock dat hij eerst nog 3 testen nodig had voordat het tot hem doordrong ; )