Spoelen spoelen en spoelen! Dat us het dnkge wat helpt. Ik heb het ook een meer gehad. Het doet zo'n pijn!!
Haha jaaa dat hebben wij bij de fruitcorso gehad met de mannen die met de madamjanet bezig waren. Ik heb me figuurlijk de ... Uit mijn broek gelachen
Doet mij denken aan een aflevering van Achter gesloten deuren laatst. Vrouw gaat vreemd met restaurantbaas, of in elk geval sturen ze pikante filmpjes naar elkaar als haar man gaat sporten. Man komt erachter, en als ze daar weer eten halen laat hij een potje extra hete saus inpakken. Voordat hij weer gaat sporten smeert hij het op haar speeltje die ze iedere keer gebruikt als haar man weg is. Hij gaat weg, en heeft haar iphone gelinkt met de pc, die update automatisch haar filmpjes. Het laatste filmpje is dus het filmpje waarop ze helemaal doordraait door de sambal in haar doos. haha
Heb dat een keer gehad na een madame jeanette peper. O man wat deed dat zeer. Tijdens het koken haartje uit oog trekken. Aanraking was minimaal maar dacht dat mijn oog het wilde begeven ;(. Die pepers komen er never nooit meer in. Heeft uren asn me vingers en handen gezeten
Dat zei ik ooit tegen mijn moeder toen zij net pepers had gesneden......ik bedoelde het nog als een grapje.....je kunt je voorstellen dat we krom lagen toen ze jodelend van de wc afkwam
Melk in je oog gieten en paar x proberen te knipperen. Dan verspreid het goed en komt het ook in je traanbuis.
Weet ik ook weer gelijk waarom ik die hete pepers niet aanraak, laat staan snij ... Ik zou blijven spoelen, maar wel met water. En als 't echt niet ophoudt, zal het de huisarts worden, vrees ik.
Ik weet nog een aantal jaren geleden; ik had chinees gegeten bij mij ouders en we waren de tafel aan het afruimen. Dus ik pak het bakje sambal (krijg je erbij, zo een klein plastic bakje) en ik wil het dekseltje erop drukken, maarja, dat sluit natuurlijk net niet he! Maar goed, ik laat me niet kennen dus druk stevig met twee duimen op de deksel maar door de kracht spatte het bakje uit elkaar, in mijn gezicht, in mijn ogen... AUW!!! Dat deed echt zeer. Maar ik heb ook echt een uur met rode vlekken (van de irritatie) op mijn gezicht gezeten.
Ooit rode pepers gesneden, daarna handen gewassen en lenzen ingedaan. .. aaaaaaaah leek wel pure peper in me ogen AUW. Die dag gewoon maar de bril op gehouden
Dat is ook een leuke,kei heet douchen en je dan met tijgerbalsem insmeren. Je fikt compleet weg,heb het helaas mogen ervaren