Wij gaan in september 2 weken naar de Ardeche. Naar deze camping gaan we: Domaine de Chadeyron, entre cévennes et provence We zijn 2 jaar niet op vakantie geweest, dus ik heb er echt ontzettend zin in .
Ja, is het ook wel, gelukkig gaan we met mn schoonvader &stiefschoonmoeder (die daar geboren is / overal ergens familie en of vrienden heeft) De reis is in 2010 al gepland dus we kijken er erg naar uit.. Ik vind t vooral erg spannend, manlief is al 2x geweest..
wij gaan eind juni 2 weken naar Vakantiedorp op camping in ons camping Aloha, Yelloh Village, Sérignan Plage super veel zin in en in augustus nog 10 dagen naar Portugal ook met de kids en dan in september een week lekker samen naar de zon!!!!
Twee weken naar Nederland, familie -en vrienden opzoeken. En verder nog 5 dagen Singapore, 10 dagen Maleisië. Later in het jaar nog naar resp. San Francisco en met Kerst willen we naar Sydney gaan. Dan vind ik het wel weer genoeg voor dit jaar...heb niks te klagen!
Met de carnaval zijn we een weekend bij vrienden gaan logeren. Volgende week gaan we weer. Dan gaan we eind mei twee weken naar Frankrijk, in de buurt van Parijs kamperen. Verder zullen we het komende jaar vaker richting Parijs gaan, aangezien we een jaarabonnement op Disneyland gaan kopen (deels cadeau krijgen).