Ik heb vandaag een test gedaan en ben zwanger van de derde ik vind het wel spannend dus straks 3 kids gelukkig is me oudste 9 jaar en de andere 5 wie is er nog meer zwanger van nummer 3 groetjes
Hier ook zwanger van nr 3. Ik heb al een tweeling van 16 maanden. Daarstraks zag ik het toch niet echt zitten pff amai wat waren ze hier lastig vandaag! En dan een 3de erbij pffff kreeg al even spijt maar dat ging toch weer snel over
Ik! Oudste 5, jongste 4 (bij geboorte van nr3) Ik heb ook wat hoop bij de oudere leeftijd van de oudste 2 haha Gefeliciteerd in ieder geval!!
Wij gaan voor ons eerste kindje samen, we hebben iedere een zoon uit een vorige relatie. Dus eigenlijk gaan we voor onze derde En van harte gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik! de oudste zal 8 jaar en 3 maand zijn als de baby komt, en de jongste 6 en een half jaar. Baby komt rond 26 januari
Ik ook zwanger van nummer 3, heel pril vandaag getest en niet gepland, uiteraard meer dan welkom. Andere kids zijn 4 en 2 als deze baby mag komen. Gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger van de derde! De oudste is bijna 4 als deze komt en de jongste bijna 2. Allemaal schelen ze dan 22 maanden Super leuk zo'n "groot" gezin, wil er nog wel een hierna!
Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger van de derde! oudste is bijna 8 en jongste bijna 2 als deze beeb komt. Geniet ervan!
meiden Voor degene die het al aan hun omgeving verteld hebben. Hoe reageren die? Ouders waren dolblij, schoonouders matig. Schoonvader heeft ons niet gefeliciteerd, doet me erg verdriet eigenlijk. Ik vind het zo'n enorm cadeautje/kersje op de taart en dat iemand dan even niet over zijn persoonlijke mening heen kan stappen en ons feliciteert! Zal ook wel wat gevoeliger zijn, maar leuk is anders toch?!
Hier ook zwanger van de derde😀 oudste is straks 4,5 en de jongste 3 of bijna 3. Ben uitgerekend op zijn verjaardag. Ik vind het zo leuk drie kindjes miss ook nog wel een wens voor een vierde☺️