Spannend of toch teleurstelling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cleo, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Vandaag moet ik ongesteld worden, liever niet natuurlijk. Ik heb vanaf het moment dat ik met de pil ben gestopt (mei '05) een hele regelmatige cyclus.
    Ik kon het vanochtend niet laten om meteen een test te doen. Deze was negatief. :cry: Tot nu toe laten de :evil: toch op zich wachten. Ik vind het een moeilijke tijd. Waarschijnlijk herkennen jullie dit wel!
    Liefs,
    Cleo
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat we die tijd allemaal heel goed kennen!!
    Zolang die duivels er niet zijn kan het alle kanten nog op.
    Maar het is wel heel spannend voor jou als je altijd zo'n regelmatige cyclus hebt gehad.

    Ik duim voor je, en hopelijk test je binnenkort positief!!

    Groetjes
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik duim mee hoor!

    En de teleurstelling is volledig herkenbaar. Ondanks dat ik weet dat het waarschijnlijk ooit gewoon zal lukken, is het iedere keer als ik ongi word weer zo een ongelofelijke teleurstelling. Dus ik weet absoluut hoe je je voelt! Maar: zolang de duivels er niet zijn, is er geen reden tot teleurstelling! :p

    Liefs en succes!
    Anouk.
     
  4. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi hoi ,
    ik duim voor je hoor, spannend allemaal he?

    succes,
    groetjes janine
     
  5. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    zeker dat ik het herken ik had van daag ook kunnen testen niet gedaan ga het proberen pas maandag of dinsdag te doen !!!

    ik duim voor je mee !!!
    liefs muis
     
  6. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Het begint steeds spannender te worden. Ook nu nog steeds niet ongesteld. Ik voel mij eigenlijk ook heel anders dan normaal als ik ongesteld moet worden. Dan voel ik mij vaak dik en opgeblazen. Dat heb ik nu helemaal niet.... Muis, dat word misschien samen spannend? Jij ook nog niet ongesteld geworden. Ik duim voor je.

    liefs,
    Cleo
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoop voor jullie allebei dat het raak is!!
     
  8. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik hoop ook dat het voor jullie allebei raak is!
    Nancy
     
  9. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik duim voor jullie mee !!

    groetjes
    celiene
     
  10. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Eeeeh, mag ik mee zenuwen??
    Hier ook nog geen tekenen van ongesteldheid. Zelfs niet na een vrijpartij, wat meestal wel helpt. ;)
    Ik word nu toch wel lichtelijk nerveus...
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    veel succes allemaal, ben zelf ook in mei gestopt, maar vorige week ineens ongi geworden terwijl ik het pas volgende week had moeten worden. Nou ja, kan ik tenminste weer eerder beginnen aan de volgende klusperiode ;)
     
  12. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Nou meiden, allemaal erg veel succes hoor!!! Hartstikke spannend!!!!!!!!!

    Ik duim voor jullie allemaal.

    Liefs,
    Anouk.
     
  13. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Hee Niek, ben je echt ongi geworden? Ik was 3 jaar terug alweer, ontzettend teleurgesteld toen ik ongi was geworden, echt vet te vroeg. Op de dag dat ik eigenlijk wel ongi had moeten worden, toch een test gedaan. Vraag me niet waarom ik dat deed!!!! verstandsverbijstering???
    Maar mijn "vroege" ongi bleek een innestelingsbloeding, want 8 maanden later bevallen van een zoon (test was dus positief toen ik een week later testte tijdens de verwachte ongi). Snap je het nog? ;)

    Ik ben nu al nerveus voor mijn ongi over ruim 1 week. Ik hoop dat het geklus resultaat heeft!

    Groetjes, Ellen
     
  14. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    kan je ook zwanger zijn maar wel ongi pijnen voelen ?? ik heb daar nu wel een beetje last van maar niet de hele tijd , af en toe zoals nu heb ik weer buikpijn , ik word gek , ik heb zoizo altijd al een vreemd lichaam gehad !!

    nou ya laten we hopen dat ik vanacht dan niet omgi word !!

    liefs muis
     
  15. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi Ellen, helaas is dit een echte ongi, is al drie dagen zo, ik varieer nu tussen de 28 dagen en 33 dagen met 1 uitschieter van 38 dagen. Deze maand ga ik beginnen met de ovu-testen (alweer) en ga ik maar van 28 dagen uit en dan zie ik het wel, zal in ieder geval voor jou duimen.

    groetjes Monique
     
  16. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Hoi Cynthia,

    Natuurlijk mag je mee zenuwen. Jij ook nog steeds niet ongesteld? Ik ga nu toch binnenkort een test doen, hoor. Het is echt heel spannend.

    En jij Muis?

    liefs,
    Cleo
     
  17. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    helaas! Tch teleurstelling! Vanochtend ongesteld geworden. Hoe is het toch mogelijk dat na een halfjaar een hele regelmatige cyclus de heleboel in de war is???

    liefs,
    Cleo
     
  18. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes in de volgende ronde Cleo!
     
  19. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi cleo,

    misschien een beetje troost, ik had toen ik net gestopt was met de pil ook gelijk een regelmatige cyclus, tot na een half jaar. toen is het gaan schommelen. op dat zelfde moment gingen wij ervoor en na zo'n 4 mnd bleef het regelmatig.
    gr saskia
     
  20. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    hier ook na dik +/- 2 jaar een regelmatige cyclus nu ook weer onregelmatig sinds een half jaar, ik snap er ook niks van!
     

Deel Deze Pagina