Hoi, 3 x is scheepsrecht! Na 3 rondes had ik na even over tijd te zijn, met symptomen als gevoelige botsten en tepels, meer bultjes in mn tepelhof, een wat opgezette buik, vlagen van misselijkheid, vaker plassen en over emotioneel zijn, op mijn verjaardag 10 februari een tuurstreep test (van de action) in handen. Natuurlijk janken van blijdschap en daarna een mooi vreugdesdansje gemaakt. Toen mijn vriend thuis kwam van werk, heb ik bij het feliciteren voor mijn verjaardag hem gezegd "jij ook gefeliciteerd PAPA", hij heel droog "wat is et met jouw/mijn vader?". Toen ik zei dat het over hem als papa ging, viel het kwartje. Hij is ook erg blij Gister heb ik om twijfel uit te sluiten smorgens nog twee action testen gedaan met beide tuur strepen en s middags op advies van het forum hier kruidvat en clearblue digital gehaald. Ik heb s middags een kv gedaan welke duidelijk positief was. Ik heb me ook direct maar aangemeld voor moeders voor moeders. Vanochtend heb ik nog een kv gedaan en een clearblue. Zie hier het resultaat! (Kv is nog aan het oplopen)