Getsie nog een week wachten..pffff! k.tzooi. wachten is ons leven onderhand...ik moet gewoon nog 15 dagen wachten tot mijn eisprong...had ik maar een korte cyclus!! Hier allesgoed, afgezien van het feit dat ik het veel te lang vind duren onderhand. Ga straks lekker even shoppen! moet op kraamvisite vrijdag en wil wat leuks halen en een kadootje voor de 2 "grote" zussen.
Ik heb een cyclus van 35 dagen. 5 weken dus...pffff! Maar goed, ik ben blij dat ik een cyclus heb. Kijk erg op tegen het kraambezoek, ben zo bang dat ik ga huilen. Nou ja ik slik wel even maar wil de baby niet vasthouden...dan breek ik denk ik.
Panter sterkte met het op kraambezoek gaan! Hier ook een iets langere cyclus dan gemiddeld, van 31 dagen. Soms baal ik daar wel van, mijn zusje heeft een cylcus van iets meer dan 3 weken, dat lijkt me in onze situatie ideaal, hoef je niet zo lang te wachten steeds!
@ Panter...Hoe is het geweest het kraambezoek? Is moeilijk he? Maar goed dat je het toch doet hoor! Je cyclus is idd lang...Maar je hoort vaak dat veel vrouwen een hele rare of geen normale cyclus hebben dus mogen wij zeker niet klagen! Ik dan al helemaal niet normaal is die van mij 28 dagen... @ Doortje...Hoe is het met je? Morgen fm zie ik? Hopelijk zijn ze gegroeit meis...Positief blijven he? Al valt dat niet mee...
En dat is het allerbelangrijkste dat je voor jezelf kiest en wat het beste voor je is...en dat valt natuurlijk niet mee...keuzes maken is ook erg moeilijk...Maar uiteindelijk kom je daar doorheen. Wens je alle geluk toe...Liefs