en vit D zo hoog omdat ik bij een bloedafname een aantal maanden geleden al een heel erg lage waarde had.... en vit D ook blijkbaar heel belangrijk is als supplement bij mthfr
vit K is wel goed juist icm vit D weet niet precies hoe het zat maar blijkbaar is een beetje K nodig om iets zinnigs met de D te doen. Zou me er niet al te veel zorgen om maken, zeker niet met alles wat je al gebruikt Elpie (lovenox, tarwekiemolie, visolie). MireilleE: leegbloeden doe je niet zomaar hoor . Die vit. E zou ik wel durven. Elpie: succes straks bij de echo. Komt goed meis!!
We vertrekken hier om 13 u, wat wel gek is ben er precies rustig onder, hoewel ik wel zenuwen heb .... Kan het moeilijk omschrijven .... hopelijk is ze gewoon goed gegroeid en is het vruchtwater nog steeds mooi!
Dag dames, Sorry dat ik hier even inspring. Heb een MK gehad en ook moeite met zwanger worden en ben bang dat ik dit gen ook kan hebben. Ik ben nog te overstuur om weer de MMM in te stappen en denk dat ik bij een eventuele nieuwe zwangerschap gewoon de middelen ga gebruiken die nodig zijn als je dit gen hebt. Ik wens iedereen veel sterkte en bedankt mamavanh voor de adviezen. Verder zal ik hier wat vaker komen meelezen.
Klaproos, wat akelig om na zoveel jaren geploeter je kindje te verliezen, wat een verdriet . Heel veel sterkte
Klaproos, ook namens mij veel sterkte. Mocht je je een beetje willen inlezen: MTHFR part 1 | Loving Our Guts knuffels!
Hai sorry dat ik even inbreek maar weet iemand een goede internist die gelooft in verband hh miskramen en verhoogd tsh in regio Ede, gelderland?
Heb al eerder een berichtje gepost, ben alleen meer een stille lezer. Inmiddels heb ik een veel uitslagen binnen, ik ben voor die mthfr gen homozygoot, vit d behoorlijk lage kant en ijzer te laag. Verder nog een paar dingen. Aan de ene kant fijn om te weten dat er nu duidelijkheid is maar aan de andere kant ook slik. Heb met mamavanh mailcontact gehad en ze heeft me enorm goed geholpen. Heb daardoor alles in werking kunnen zetten, wat bv nogmaals getest moet worden om te zien wat de exacte titer waardes zijn. Maar ook met de aanvullende vitamines. Heb nu de Thorne basic prenatal capsules, de dosering geldt voor 3 capsules, slikken jullie er ook drie stuks of anders?? Dan heb ik life extensions vit d3 1000 iu, hoeveel kan ik daar het best van slikken? Er zit al 1000 iu in de Thorne. En dan heb ik jarrows methyl b12 1000 mcg, daar slik je er 1 van. En de lifeextensions optimized folate ( l- methylfolate) 1000 mcg ook 1 capsul. Omega 3 heb ik van buurmanns besteld en die kan ik morgen ophalen. Daar wilde ik ook 1 van nemen. Vanaf eisprong krijg ik nu 100 ascal en utrogestan en bij een zwangerschap herperine. Hoe lang slikken jullie alles? Tot 12 weken zwangerschap of tot 36/38 weken? We zitten in IVF3, ben van bijna alle tp zwanger geweest maar tekens gig het mis. Tussen de 5,5 wk en 10 wk. Ben al wel gezegend met twee kinderen en we wilde heel graag voor een derde kindje gaan maar inmiddels vele miskramen gehad en twee jaar later. Vanavond ben ik naar de IVF kliniek geweest. Heb z'n 20 follikels, al heel veel grote maar ook een paar van 16 mm dus we zetten pregnyl een avondje later zodat die van 16 mm nog mee kunnen voor de race. Donderdagochtend punctie en hopelijk hebben we een mooie oogst en dat er veel geschikt zijn voor het invriezen.
Begreep van mijn zkh vorig jr dat zelfs follikels van 12 meedoen. Iik daar kunnen goede eicellen uikomen is gebleken. Dus die van 16 doen al mee hoor. No worries. van al die pillen heb ik geen verstand sorry
Vanmorgen heb ik getest en een duidelijke tweede streep en dat twee dagen voor nod. Ben uiteraard blij erom, maar de angst was er ook gelijk weer. Vandaag bloedgeprikt voor oa FT4, TSH etc. Mamavanh heel erg bedankt voor je hulp. Heb Gent ook gesproken en zij gaven hetzelfde aan. M'n eigen gyn was gelukkig aan het werk en na een telefoontje naar de afdeling belde ze me terug. Ik mocht gelijk komen voor bloedprikken en een gedeelte van de uitslagen krijg ik morgen en de rest zodra het er is. Met Gent afgesproken dat ik terubel zodra ik de eerste uitslagen binnenheb.