Ik wil die ook wel bestellen, maar ik dacht dat ik het al eens had geprobeerd via iherb en dat ik toen vast zat bij zip code of zoiets zou het eigenlijk nog eens moeten proberen ....
Als je iets in je shopping cart hebt gedaan en je wil gaan afrekenen, zie je onderaan een vakje waar je je zip code moet invullen. Naast dat vakje moet je het land ook nog aanpassen onder de pijl.
O ja, bij pakketjes vanaf 150,- betaal je ook douanerechten. Geen idee hoeveel, maar ik zou het zelf niet uitproberen, want mijn gevoel zegt dat het duur zal zijn Elpie, ik weet ook niet wat de kosten voor België zullen zijn.
Folate (500 mcg as Calcium Folinate and 500 mcg as L-5-Methyltetrahydrofolate from L-5-Methyltetrahydrofolic Acid, Glucosamine Salt) wat wilt dit eigenlijk zeggen? wat is calcium folinate? is dat ook actieve vorm?
Brix, weet je bij afrekening wat die kosten zullen zijn of wordt dat erna nog afgehouden van je Visa?
Brix, ben jij van plan de aanbevolen dosering van 3 te nemen? Want dan heb je toch ook al snel 3 mg binnen van actief foliumzuur ...
Na afrekening weet je wat de verzendkosten gaan zijn. De andere kosten moest ik aan de postbode bij aflevering betalen (was toen een kleine verrassing voor me , maar dacht al zoiets omdat het zo lang duurde).
Nee, als je goed kijkt zie je dat de aangeven dosering in 3 tabletten zit. Dus als je er 3 neemt, krijg je 1 mg FZ in actieve vorm binnen.
Ik zit hier nog altijd in de fase van: het deze cyclus wel nog een kans geven of niet en wachten tot TSH gedaald is ... Kwou het zo graag wel eens kans geven, met de kleine kans dat een mooi cadeau onder de Kerstboom te krijgen. Maar anderzijds zou mijn TSH eerst moeten gedaald zijn.
Daar doelde ik op een andere bestelling (ik had toen andere supplementen besteld dan die multi waar we het nu over hebben) . Zo had ik 2 potjes Metafolin besteld, totaal 200 tabletten voor 19,60. In NL heb ik meer dan 20,- betaald voor 60 tabletten Metafolin. Een behoorlijk verschil.
oh ok, nou ik ga ze bestellen tot die tijd slik ik maar de pillen die ik van sutter heb gekregen ( vast ook syntetisch)
de sutter raadt idd syntetisch aan, heb de indruk dat ze ook helemaal nog niet op de hoogte is van de actieve B's ... Ik moest van haar ook maar gewoon foliumzuur 4 of 5 mg nemen, maar eigenlijk is dat heel slecht voor ons lichaam en het kan op langere termijn leiden tot kanker, omdat ons lichaam dan massale hoeveelheden syntetisch foliumzuur binnenkrijg maar door het MTHFR gendefect krijgen we maar ongeveer een 10 of 20 % daarvan omgezet. Ok dan krijg je net voldoende binnen, maar de overige 80 % blijft maar wat in je lichaam rondcirculeren, wat op langere termijn wel schadelijk kan zijn Als je leest op sites over mthfr lees je zo vaak dat mensen zoals wij eigenlijk alles met syntetisch foliumzuur zouden moeten vermijden, en enkel de actieve folaatvorm mogen innemen, omdat ons lichaam hier het stappenproces om het om te vormen niet meer hoeft te doen, om het de al-reeds-omgezette vorm is ...