Hallo iedereen Ik had 15 maart mijn implanon weg laten halen, omdat we graag weer zwanger wilde worden. Na het weg halen van de implanon ben ik niet ongesteld geweest en had op 26, 27, en 30 april positieve zwangerschapstesten. Ben toen door mijn huisarts door gestuurd naar het ziekenhuis voor eb termijn echo, omdat ik geen laatste menstruatie heb gehad. Ik mocht op vrijdag 3 mei komen. Op de echo zagen ze alleen een verdikte baarmoederslijm en er werd tegen me gezegd dat ik 4 weken zwanger zo zijn.. Ik vroeg nog hoe kan ik nu dan al positief testen als er nog geen innesteling is geweest, dat kon wel en kwam wel vaker voor. Ik moest over 2 weken terug komen en dan was er vast wel iets te zien. Alleen kreeg ik zaterdag 4 mei bloed bij het afvegen.. Ik heb toen gelijk weer het ziekenhuis gebeld en noch gelijk komen. Er werd bloed geprikt om te kijken hoe veel zwangerschap hormonen ik had, het zwangerschap hormoon van 29, wat natuurlijk niet veel is. Daarna kreeg ik weer een echo en daar was nog steeds niks op te zie dan alleen en verdikte baarmoederslijm. Ik mocht naar huis en moest voor aanstaande vrijdag weer een afspraak maken dan wordt er bloed geprikt en weer een echo. Alleen ik bloed nog steeds. Ik heb geen buikpijn alleen helderrood bloed met stolsel. Op mijn maandverband komt er nauwelijks bloed alleen als ik naar de wc ga loopt het er uit. Mijn vraag aan jullie, is dit een miskraam? Of heeft iemand dit ook mee gemaakt hoe liep het af...
Ik helaas... Mijn verhaal staat bij helaas mis... Ik testte 2 april positief, maar achteraf was dat ook met ongeveer 3 weken volgens de echo. Bij mij is het niet goed gegaan. Wacht eerst de echo af, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik heb je verhaal net gelezen. Heel veel sterkte... Ik ben ook zo bang dat het helemaal mis is gegaan, ik kan het maar niet los laten en zit al vanaf vrijdagavond op het net hopen op en verklaring van mij bloed verlies.. Ik weet dat niemand mij die kan geven tot ik vrijdag aanstaande de echo weer maak... Ik voel me zo verdrietig... Heb met 18 weken een te vroeg geboorte gehad van een tweeling, daarna weer zwanger hen nu twee prachtige zonen. Ik ben zo bang dat ik weer het hele rouw proces moet doorstaan... Weet niet hoe ik me moet voelen... Zijn er nog meer dames die dit hebben meegemaakt
Hoi, Helaas heeft bloedverlies bij mij nog nooit iets positiefs betekend. Ik hoop bij jou dat het anders is.. Veel sterkte
Het bloedverlies alleen zou me niet zoveel zorgen geven. Dit is mijn derde zwangerschap geweest en bij de eerste 2 heb ik ook bloedverlies gehad. De tweede keer zelfs tot 14 weken. Maar vanwege die echo die zo weinig laat zien én het bloedverlies gingen bij mij de alarmbelletjes rinkelen. Wat erg dat je je tweeling verloren hebt met 18 weken, ik kan me voorstellen dat je door een rouwproces gegaan bent! Sterkte! En ik zal duimen voor positief nieuws!
Ik weet dat bloedverlies niet heel positief zal uit pakken. Ik probeer me ook voor te bereiden op vrijdag voor de echo.. Het zal vast niet positief uit pakken, maar het helpt me wel om erover te praten.. Niemand in mijn omgeving weet ervan.. @ Daniellexxx: was het bloedverlies bij jouw vorige zwangerschappen ook helderrood met kleine stukjes stolsel?
Ik kan je,helaas niet gerust stellen, bij mij was het ook zo dat op het maandverband niks te zien was.. Heb helaas toch echt een miskraam gehad.. Wil je heel veel sterkte wensen! Liefs
Bedankt voor de reacties... Het bloeden is vandaag minder geworden, maar dat zegt nog niks. Ik zal het vrijdag pas zeker weten, ookal lijkt dat nog heel ver
Bij mijn andere zwangerschappen (en deze in het begin) was het meestal bruinig, oranje. Soms rood. Maar nooit met stolsels. Bij deze miskraam pas stolsels toen ik na de echo hoorde dat het niet goed zat, dus toen de miskraam al op gang aan het komen was.
Helaas heb ik dat ook gehad. Positieve testen en een HCG van 30! De gyn zei toen al dat dat zeer waarschijnlijk te weinig is voor een goede zwangerschap. En idd, een paar dagen later kreeg ik bloedverlies en was het klaar. Heel veel sterkte met afwachten!
Bij mijn eerste miskraam met 6 wkn was er in mijn baarmoeder niets meer te zien na een aantal dagen helderrood bloedverlies (zoals met menstruatie). Mijn hcg is toen ook geprikt en was 34.