Het mysterie van de verdwenen goudvis

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou heel gek, maar ben dus mijn goudvis kwijt ;). Heb ik vanmiddag d'r kom schoon gemaakt, speciaal op gelet dat de kom niet te vol zat, vorige is helaas door een sprong over de kom om het leven gekomen. Nu hoorde ik een grote plons, dus ik meteen kijken en ineens geen vis meer in de kom. En het ergste is, ik kan hem niet vinden :(, niet onder, naast of achter de kast..... Hopelijk dat ik hem vandaag nog kan vinden, want we vertrekken vannacht richting Frankrijk en het is niet heel erg lekker om dat beestje 2 weken dood te laten liggen. Heel raar dit....vind het ook beetje sneu voor het beestje :)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Heb je een kat toevallig? ;)

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha apart.. Stond er niet een laadje open dattie daarin is gevallen? Ik roep ook maar wat hoor haha

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet onder, naast of achter de kast...maar misschien OP de kast? ;)

Hij kan toch niet weggevogen zijn ;) :p

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Wat vreemd!! Waren je dochters in de buurt? Niet dat ik denk dat een kind een goudvis opeet ofzo, maar je weet maar nooit natuurlijk:p Of dat een van hem heeft gedacht dat die dood was, en dus heeft weg gegooid? Of idd een huisdier?

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is inderdaad een beetje zielig voor de vis.. maar moest stiekem wel een beetje lachen, want tja wie raakt er nou een goudvis kwijt.
    Ik hoop dat je hem vindt voordat je weggaat. Fijne vakantie!:)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze bestaan wel hoor vliegende vissen :D;)

8. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Weird.. Geen huisdier wat er mee aan de haal is gegaan?

Hier is een keer een cavia verdwenen.. Ja je verzint het niet. Zat met 10 andere cavia's in een paardenstal omgebouwd tot caviahok. No way dat hij heeft kunnen ontsnappen, maar toch echt weg, en nooit meer terug gevonden ook. :(

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hahaa, tja heb een kat, maar die ligt heel sloom op bed, verdacht hem meteen idd, maar zij is het dus niet. De meiden kunnen er niet bij, maar zijn nu wel driftig op zoek naar het beestje. Hij ligt ook niet OP de kast ;) Pfff, hij is echt verdwenen, zou het dan misschien toch een undercover vliegende vis zijn geweest?? ;) maar tot op heden is het mysterie niet opgelost....Maar idd wie raakt er nu een goudvis kwijt :)

10. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat raar he?! Wij hebben een aquarium gehad en hadden oa 2 bodemzoekers. Wij hadden de bak verschoond en de twee beestjes waren gewoon nergens meer te vinden. Erg bang dat ze natuurlijk weggespoeld waren dus weer alles eruit gehaald, met de vingers door het zand, noem maar op, maar geen vissen te vinden!
    En je gelooft het niet (vind het nog steeds ongelofelijk) maar een aantal dagen later kwamen ze weer tevoorschijn!! We wisten niet wat we zagen. Met z'n tweeën gewoon alles op z'n kop gezet!

Maar goed :) Ik zou zeggen, geef de moed niet op. ;)
    Heb je misschien iets in de kom zitten van een huisje of iets? Misschien zit ie daarin?

Succes met zoeken!

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb het teurige bericht dat het visje helaas is overleden, hij zat in de make-up bak van dochterlief :(. Deze vis wordt in zijn volgend leven vast dolfijn, want hij heeft een flink eind moeten springen om in die bank te komen. Mysterie opgelost.....

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je hebt ook geen hond? Want die eten ze ook op als ze naast de kom plonzen :) Vis die uit de kom springt kan trouwens over de vloer best nog wel een eind 'hupsen' dus hij kan best 2 meter verder liggen...

13. Jel

Jel Niet meer actief

Gecondoleerd!

Dus ik weet wel wat jullie gaan eten vandaag.

(Sorry, dat was geen leuk grapje... :) )

Wel apart zeg dat zo'n beest zo'n grote sprong kan maken. Straks had je die vis nooit ontdekt en ging het steeds meer stinken daar in die hoek.

14. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ach wat sneu:( Maar wel fijn dat je hem nu hebt gevonden!

Hij/zij had vast een dolfijnencomplex:p hier in de vijver hebben wij ook zo'n grapjas zitten met een walvissencomplex:p Die zien we regelmatig als een walvis uit het water omhoog 'springen' om zich vervolgens te laten vallen, haha!

15. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Heb ik ook ooit gehad. De vis lag dood te zijn, klem in een schelp..

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Daar kan ik heel goed tegen hoor :p

En nee we eten geen vis, die krijgen wij met z'n viertje nooit op.....;)
    Maar ben idd wel blij dat ik hem toch gevonden heb, bah stel je voor na 2 weken is zo'n beestje in verre staat van ontbinding, brr. Maar hij lag verscholen tussen de lipgloss, oogschaduw en nagellak, geen idee misschien zat ie in het verkeerde lichaam en wilde ie gewoon een meisje zijn ;)

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ok gelukkig. :D

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :d:d:d

19. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ben wel even benieuwd hoe ver hij dan heeft moeten springen???

20. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij zijn ook eens een week lang de goudvis kwijtgeraakt... Blijkbaar toch uit de kom gesprongen. Na een week konden we het onaangename luchtje volgen... Hij lag tussen de muur en de plint... Dat verzin je niet!

Deel Deze Pagina