Hoi meiden, Ik heb een vraagje, heb zojuist een ovulatietest gedaan van Predictor. Het hele vakje kleurde direct roze. Het controlestreepje was héél licht en het teststreepje was donkerder. Volgens berekeningen op internet zou ik zaterdag mijn eisprong hebben. Kan het zo zijn dat het veel vroeger is? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het kan zeker zo zijn dat je eisprong vroeger is. De meeste vrouwen ovuleren voor of na het gemiddelde wat genomen wordt. Slechts enkele vrouwen ovuleren daadwerkelijk op de vijftiende dag van hun cyclus. Zo dacht ik bijvoorbeeld altijd dat ik ovuleerde tussen dag 10 en dag 12 van mijn cyclus. Ik heb deze maand voor het eerst ovutestjes gedaan en wat bleek? Ik zat er net als jij ook naast. Mijn ovulatie is op dag 15, zo zie je maar weer dat zo'n test toch wel handig is.
Ik had ook berekend op basis van mijn vorige cyclussen wanneer ik mijn eisprong moest hebben maar ik zat er ook naast. Op dag 10 had ik een positive ovutest en ik had verwacht dat ik die pas op dag 15 zou hebben. Dus leve de ovutesten! Anders hadden wij deze ronde mijn ei gemist denk ik,
Ja moeten ze het wel doen haha ik test al 23 dagen maar nog steeds niks....is dat normaal? mijn vorige cyclus was 34-36 dagen dus zou ik hem nu toch wel ergens moeten hebben? heb al wel vanaf zaterdag licht bruin/roze verlies...