Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Simone en woon samen met mijn vriend sinds twee jaar. We gaan voor een eerste kindje sinds januari en we zijn beide 27 jaar. Zit nu dus in ronde 3. Vorige ronde voor het eerst met ovulatie testen begonnen. Door deze testen krijg ik meer rust in mijn lijf ( ben een echte zenuwlijer ) met de testen begon ik toen ik mijn ovu verwachtte en de tweede test was positief. Helaas toch ongesteld geworden. Al was deze wel erg vaag. Een dag veel gevloeid. 2e dag minder en de 3e dag bijna niets meer. Vrijwel meteen daarna begonnen met ovutesten om dat ik het verloop van een cyclus wel eens wil zien aan de hand van de testjes. Telkens een vaag teststreepje gehad voor 6 dagen. maar nu testte ik dus gisteren en mun teststreepje is verdwenen?!?! Heeft iemand dit ooit eerder gehad?? Erg vreemd. Ook nog geen last van slijm ed gehad. Wel gisteren steekjes in mijn onderbuik gehad.
Hoi sinoontje, Ik gebruik ook ovulatietesten en heb meestal een opbouw. Maar niet altijd! Zo heb ik hem ook wel eens gemist. Heb ik ook wel eens gehad dat ze spierwit waren tot er ineens een knaller was. (Deze ronde) Heb ik wel eens bijna positieve voor nod gehad (maar niet zwanger) Kortom elke ronde is anders! Een vaag teststreepje zegt helaas niets op een ovutest. Je moet echt een knaller hebben. Maar welke dag zit je nu en hoe zijn je afgelopen cycli geweest?
Hoi, Welke testen gebruik je? Ik heb ervaren dat het heel normaal is dat hij af en toe een streepje geeft, en dan weer niks. Je lichaam maakt altijd het lh hormoon aan en het kan zijn dat je urine iets geconcentreerder was de dagen ervoor. Pas als hij aanzienlijk donkerder wordt.. Dus in de richting van het teststreepje kan je praten over een naderende eisprong.. Doortesten helaas... Ik zit ook al bij test nr 35 ofzo
Wacht: Je zit dag 13 en je afgelopen cycli waren 35 en 26 dagen. Het is nog vroeg en je ei kan nog komen. Ik zou nog doortesten, je langste cyclus was immers 35 dagen.
Ja ik test sowieso door. Maar dacht dat het vreemd was als ik geen opbouw zag en opeens geen streepje meer zag. Zit inderdaad op dag 13. En ik hoop nu, omdat ik nog geen symptomen heb van naderende ovulatie dat deze pas begin volgende week komt. Vriend gaat mee helpen op de camping bij Paaspop dat is een festival bij ons in t dorp en ik zal m niet zien drie dagen. Hij heeft snachts 6 uurtje vrij en verder moet hij de hele dag werken. Dus in die vrije 6 uurtjes moet hij slapen.....