Hi dames, 6 maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, we hebben besloten dat ik niet meer de pil zou slikken. Volgens vruchtbaarheidscalculators zou vandaag (25-03) de innesteldag zijn.. Nou vraag ik me af, voel je daar iets van? Wat voel je? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Dan nog een vraagje, ik had donderdag 21 maart eind van de middag steken in mijn onderbuik, die af en toe helemaal doorstaken naar mijn heup en zij.. Zou dit met zwangerschap te maken kunnen hebben? Dit was net na mijn vruchtbare dagen & het harde werk.. We hopen het allebei enorm. liefs
Hee moederindedop, Ik kan je niet zo heel veel vertellen qua wat je voelt bij een innesteling. Ik lees wel met je mee! Ik heb ergens deze week mijn nod, ik weet alleen niet precies wanneer want ik heb het deze maan niet echt goed bijgehouden. Ik had afgelopen vrijdag een hele heftige steek in mijn onderbuik, dit duurde heel eventjes maar ik riep opeens AAU!! En toen was het ook weer weg, echt heel apart.. Ik heb dit in de voorgaande rondjes nog niet gehad dus ik hoop/denk dat het nu toch wel eens raak kan zijn. Liefss
Hey, iig leuk dat ik iemand heb om mee te delen haha. Wat houdt dat nod in en hoe kan je dat bijhouden. Xx
veel mensen voelen innesteling niet of verliezen wat bloed. wat jij vertelt over steken doet mij ook eerder denken aan eisprong. mogelijk is je eisprong later geweest, kan best dat je cyclus nog heel erg schommelt.