Ik ben dus 19e gestopt en nja 1dag wat bruinverlies gehad meer niet. Toen ben ik dus begonnen met ontpillen ofzo... meteen al. Ik zou dinsdag mijn eisprong hebben als het goed is. Alleen heb ik toen geen seks gehad. Vanmorge had ik zo last van me maag heb nu nog steeds een omgekeerde maag ben heel de tijd misselijk enz:S De laatste week/paar dagen zijn me tepels onwijs gevoelig geworden. En ik ben sinds 1week ofzo heel emotioneel... Ene keer onwijs blij dan verdrietig en snel boos... Wat kan ik hieraan doen? Bedoel dit voelt ook niet fijn :S En ik kan nergens wat vinden ertegen...
Het kan zijn dat je lichaam aan het ontpillen is, heb ik ook gehad, in ieder geval gevoelige borsten en ook een keer misselijk. WErd een paar dagen erna ongesteld. Daarna werd dat gevoel ook weer minder. Het kan ook al zijn dat je toch gelijk de eerste ronde zwanger bent. Misschien was de eisprong toch een andere dag dan dat je zelf dacht. Zou denk ik ff afwachten of dat je ongesteld wordt en anders toch een keer testen. Verder kun je er niet zoveel aan doen, het hoort er gewoon bij.
ik zou eers voor de zekerheid een test doen (omdat je na het stoppen maar 1 dagn ongi bent geweest) en daarna als het nega is naar de ha om t ekijken of je er iets tegen kunt krijgen.. of erg gaan genieten bij een posi test..
Puur ontpillen hoor! En als je stopt met de pil verlies je altijd bloed, dat is een onttrekkingsbloeding. Kan nog wel even aanhouden dit gevoel, maar dat hoort erbij. Maak je dus geen zorgen, het is normaal.
Ik zou niet zo snel naar de huisarts snellen, zou me toch een beetje suf voelen met de vraag: ik wil nu al iets om ongesteld te worden en ben 3 weken gestopt met de pil. Ik denk dat je rustig moet afwachten of je cyclus goed op gang komt
Het lijkt mij toch meer dat je lichaam moet wennen aan het pilloze bestaan Nu testen lijkt mij een beetje geldverspilling
Testen heeft absoluut nog geen zin je bent je bent niet eens 4 weken van de pil. Voor je NOD testen heeft geen zin. Ik denk dat je lichaam even moet bij komen van het pilloze bestaan en dat kan zelfs nog een paar maanden aanhouden. Het kan ook zomaar zijn dat hierdoor ook je menstruatie uitblijft. Ontpillingsverschijnselen lijken jammergenoeg erg op zwangerschapsverschijnselen.
Ja ik kan ook niet zwanger zijn dan zou ik dat door me pil heen gedaan hebben -_- Maar ik wordt gewoon gek ervan... bedoel zo ben ik helemaal niet. Maar vind het wel raar want ik stop met de pil dan denkt mijn lichaam toch dat ik normaal ongestelt wordt? Maar dat heb ie dan niet gedaan... Mja bedankt voor de reacties ik wacht af tot ik weer een normale cyclus krijg.