Oh jeetje kan me voorstellen dat dat totaal verkeerd binnenkomt bij je. Wat ontzettend oneerlijk he. Ik zou precies hetzelfde reageren in jouw situatie. Lijkt me echt een flinke mokerslag
Ik had eigenlijk al nauwelijks contact met haar, mijn ouders en mijn broer kennen ons traject wel al een tijd. as zondag vieren mijn man en ik onze verjaardagen (ik was vorige maand jarig en hij morgen) en dan komt ze ook.. Heb maar een kleinigheid voor dr gekocht, laat ik hier maar boven proberen te staan en blij voor haar proberen te zijn. dat ze een minder stressvolle zwangerschap mag hebben als toen ze (op dezelfde manier overigens) zwanger was van haar eerste Maar pijn doet het wel, en hoe
Jemig meid, wat moet dat een klap in je gezicht geweest zijn, van je zus! Wat is het toch ongelofelijk oneerlijk! Ik snap ontzettend goed dat je nu niet blij voor haar kunt zijn, en ik vind dat je je daar ook niet voor hoeft te schamen. Je mag nu verdrietig zijn. Ik weet echt hoe je je voelt. Een jaar na onze miskraam in 2014 werd mijn schoonzus zwanger in ronde 1. Van tevoren ook al zielig doen, dat ze waarschijnlijk niet zwanger kon worden vanwege onregelmatige cyclus, etc. En ja hoor; raak. Zeiden ze tegen ons: jaaa, het was in de huwelijksnacht al raak! Wat heb ik gejankt zeg. Wat mij wel helpt om te denken; Het succes van anderen beinvloed jou geluk en kansen niet. Jij staat los van je zus. En ook al voelt het soms zo dat het gras voor je voeten steeds word weggemaait, dat is niet zo. Ik weet zeker dat jou dag ook komt, en dan heb jij het tenminste voor elkaar, een stabiel en liefdevol thuis voor je kindje. Echt, kop op! Voor alle dappere meiden hier! We gaan voor een 2017 zwangerschap!!
Zó herkenbaar.. helaas nov. 2015 een miskraam gehad waardoor we in juni 2016 geen baby kregen, maar we hoopten op een baby in 2016, toen een zwangerschap in 2016, toen een baby in 2017 en nu ik vorige week weer ongesteld werd viel ook dat in duigen.. nu maar hopen op een zwangerschap in 2017.. Maar hoe langer het duurt hoe minder vertrouwen ik er in heb.. Hoe gaat het met jou kan je het allemaal nog wel overzien? Pittig hé hoop dat het jullie ook snel gegund is! Sterkte!
't gaat, het nieuws van zondag was nou niet echt het nieuws waar ik zat te wachten, zij nog een kind in haar situatie!? is ze wel helemaal lekker in dr hoofd en dan waarom zij? waarom niet ik? waarom niet die honderden vrouwen die zo graag willen, die al zo lang bezig zijn die het WEL op een rijtje hebben. maar ik geloof dat de lasten die we dragen, zo hoog zijn als we aankunnen. het is een grote test. Gisteren begon mijn dochtertje uit het niets te huilen, dat ze zo graag een broertje of zusje wilde, dat ze niet wilde dat het baby'tje van papa en mama tussen de sterren was.. zoo onwijs raar, we hebben het nooit over onze kinderwens gehad, en zeker niet over de miskraam in haar bijzijn. zondag hebben we haar uiteindelijk uitgelegd dat we al een tijdje proberen een broertje of zusje in mijn buik te krijgen maar dat dat niet lukt, dat ik daarom zo verdrietig ben. Maar de miskraam nooit van verteld (toen het net mis was gegaan had ze ook tegen mn schoonmoeder gezegd "mama had een baby in haar buik" Mn slimme meisje, maar dit zijn dingen die je liever niet wil dat een 3jarige weet. de lasten die je als ouder moet dragen niet als kind
Lieve meiden wat een oneerlijke wereld toch he. Ik word ook niet goed van mensen die steeds maar er in wrijven dat het in de eerste ronde raak was. Maar toch heb ik ook wel mijn twijfels of dit allemaal de waarheid is. Net als mensen die per ongelijk zwanger worden. Ik hoop voor jullie en mijzelf een 2017 zwangerschap. Moest er toevallig van de week ook aan denken dat het voor mij geen 2017 baby meer wordt Ik had er nog wel zoveel moed op, zelfs mijn zorgverzekering voor 2017 nog aan gepast in december. Maar goed, we houden de moed erin. Knuffel voor jullie!
Bij m'n zus kan het niet anders dan de eerste vrijpartij zo'n beetje, perongeluk nee dat kan niet daar ken ik haar te goed voor Maar ze is nu inmiddels 10 weken zwanger van iemand die ze net 3 maanden kent dus..
Soms lijkt het idd een grote test Mommysince.. een test hoeveel je kan hebben. Helaas kijkt moeder natuur niet naar wie een zwangerschap het meest 'verdiend' en alles op de rit heeft. En dat voelt soms heel oneerlijk. 10 weken zwanger en drie maanden samen.. dat lijkt gedoemd om te mislukken. Je kent elkaar amper en daar komt straks nog de spanning van een baby bij.Ontzettend sneu voor het ongeboren kindje. Je moet maar zo denken: als jullie een babytje krijgen weten jullie wat jullie aan elkaar hebben. Jullie kennen elkaar door en door. Ik snap heel goed dat je alles even moet laten bezinken. Sterkte & dikke knuffel!
Dat is het zeker gedoemd te mislukken, haar eerste is ook verwekt in de eerste maand van een relatie. Hij is er na de eerste echo vandoor gegaan en sinds dien nooit meer wat van gehoord. Maar als je er voor kiest geen anticonceptie te gebruiken kies je ook voor dit risico.. dat je er alleen voor staat Heel anders dan bij ons, wij zijn al bijna 10 jaar samen en dit jaar 5 jaar getrouwd En zeker dit proces heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht
Dikke knuf voor iedereen die de wens had in 2017 (opnieuw) mama en papa te worden. We gaan met z'n allen keihard duimen voor een 2017 zwangerschap en een 2018 baby voor iedereen van ons Ook ik had nog de stiekeme hoop, ronde 14 ... dan zou het eind december zijn. Geen probleem die feestdagen, zo welkom! Maar helaas ... vanochtend ongesteld geworden. Vol moed op naar ronde 15 en binnenkort onze 1e afspraak met de fertiliteitsarts. @Mommysince13, wat confronterend! Pff ... soms is het leven zo oneerlijk verdeeld.
Ik sluit me aan bij xxLin, we moeten echt positief blijven!! De duimen draaien voor een 2017 zwangerschap voor ons allemaal!!
Heel veel van de gevoelens die ik hier lees had ik ook. Ik heb een vaste baan, mooi huis in een kindvriendelijke buurt, super lieve maan waar ik al bijna 13 jaar mee samen ben, en toch wilde het maar niet lukken. Gelukkig alsnog gelukt. Maar ik ken het gevoel. Waarom worden vrouwen die niet nadenken en de zaken niet op orde hebben we zwanger maar lukte het bij niet? Het is gewoon oneerlijk. Meiden ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben. En voor degene die net een jaar bezig zijn; mijn man en ik zijn helemaal gezond, maar het heeft toch 15 rondes geduurt eer we zwanger waren. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Wat een heftige verhalen allemaal. Ik heb vorige week dinsdag de MA gehad...twins Ik heb vrijdag al een curettage gehad en ben benieuwd hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen. Ik was in ronde 1 al zwanger, en 1 dag na mijn verjaardag in november dit jaar uitgerekend. Toch voelde ik al vrij snel dat het mis zou gaan....puur gevoel. Ik heb dat ook steeds tegen mijn man gezegd. Ik 'wist' gewoon dat het niet goed zat. En nu dus geen kleintjes meer in 2017 Laten we hopen dat we iig een gezonde, goede 2017 zwangerschap tegemoet gaan allemaal!
Het meest heftige aan mijn miskraam vond ik dat het 2 dagen na onze trouwdag mis is gegaan, onze 4e trouwdag hebben we op donderdag nog zwanger gevierd, en zaterdag werd ik wakker om te gaan werken, bloed, al snel ging het van kwaad tot erger. Onze 5e trouwdag geen kindje (ik zou 9 mei uitgerekend zijn geweest) hopelijk wel een zwangerschap. Jeetje @Nikki15 een MA van beide kindjes wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte xxx
Dikke knuffel voor jou! Hopelijk krijgen we allemaal 2018 wondertjes. Als ik niet ongesteld was geworden maar nu zwanger dan zou ik precies op 1 januari 2018 uitgerekend zijn. Het komt dan idd binnen.
@Nikkie15; hele dikke knuffel voor jou. Wat verschrikkelijk.... @Mommysince13; heel frustrerend van je zus zeg! Zo oneerlijk voelt dat dan... Ik had vanmorgen een omowitte test in handen . Goed, ik zit nog maar op 8/9 dpo, maar had enorme testdrang. Ik kan ook (nog) niet van mijn cyclus op aan, dus nu maar afwachten tot ik ongesteld wordt. Al hoop ik natuurlijk dat ik nog een positieve test in handen krijg.
Ik was jullie in de vakantie en daarna de nieuwe pagina uit het oog verloren, maar nu weer gevonden. Jullie opbeurende plaatjes steunen wel. Wij zijn de intakegesprekken van de MMM nu ingegaan, hopelijk daarmee een 2018 wondertje. Op het moment weer een wat meer nuchtere kijk, de "als het nog even duurt ook prima"-kijk. Als dadelijk het wachtbankje weer klaar staat dan verandert dat weer. Of iemand om me heen die begint over zwangerschappen, een dikke buik op straat.... allemaal genoeg om me te frustreren en emotioneel te maken. Mel88, ik ga nog voor je duimen dat het gewoon nog te vroeg was. Hopelijk wordt het slsnog een positieve test!
Wat een hoop herkenbare verhalen. Hier sinds okt 2014 bezig en nu 3 miskramen verder. Inmiddels 2 uitgerekende datums voorbij en de derde nadert alweer. De scherpe randjes zijn er vanaf. Teleurstelling is minder groot en we plannen weer vooruit. We zijn ook niet heel actief meer maar definitief weer anticonceptie gaan gebruiken kan ik me ook niet toe zetten nog. Knuffel voor iedereen!
Wat een heftige verhalen en ook herkenbaar helaas. Ook wij hadden de hoop op een 2017 baby maar jammer genoeg zit dat er niet meer in na 5 mislukte IUI's. Nu op het wachtbankje voor de laatste IUI en ook de arts had er niet heel veel vertrouwen meer in. We maken ons ondertussen dus maar klaar voor de volgende stap in de hele malle molen en blijven stiekem hopen op een wonder dat we niet door hoeven voor IVF/icsi. Hoe langer in de molen hoe pijnlijker het wordt en om je heen lijkt iedereen inderdaad maar gewoon zwanger te worden. Maar we moeten positief blijven, ik hoop op veel 2018 baby's
@Boebels wat heftig. Lijkt me lastig, om uiteindelijk te beslissen de strijd soort van te staken... sterkte voor jou, hopelijk nog een wondertje! @LVtje ik hoop mee!!