Ik ga inderdaad even zien wat hij kan betekenen voor me, heb hem uberhaupt nog niet gesproken en heb zelf preventief dit gesprek aangevraagd dus mijn werkgever heeft weinig te klagen. Tis gewoon een zooitje op mijn werk, zitten in een mega onrustige periode waar ik me gewoon totaal niet op mijn plek voel. Verder heb ik altijd genoten van dit bedrijf dus weet niet goed waar ik sta. Maar eerst maar eens zien welk traject we uberhaupt krijgen, dan kan ik er ook wat rustiger naar kijken misschien. Zie nu een hoop beren, ook doordat ik totaal geen duidelijkheid heb. Pfff wat een gedoe op je werk zo zeg. Je hebt wel laten weten waarom jij nu een berg extra werk had toch? Sommige mensen zijn gewoon zo totaal ongeschikt...
ja heb ik zeker gedaan, ben er vandaag ook op terug gekomen, was gister nogal overrompeld gewoon niet eerlijk.. Meisje kwam vandaag nog naar me toe, met allemaal excuses enzo.. Alsof ze wilde horen dat ik zei dat het niet uit maakt ofzo dat het kan gebeuren. Nou dat kan ze vergeten