Het natte kruizen topic

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hellen1971, May 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

Jun 20, 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    jip, jip ja.. uuuhh hahaha
    hier ook eentje.....
    bleh....

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    HIer ook een natte kruizen "probleem"... Steeds met lopen, niezen etc dan voel ik het lopen lijkt wel, maar als ik dan in het inlegkruisje kijk, dan valt de hoeveelheid gelukkig wel mee. Vind het alleen zo'n rot gevoel... bah..h

3. Gelukkig verlies ik geen urine.. maar wel veel meer afscheiding dan voorheen. Ik gebruik geen inlegkruisjes nog.. ik draag altijd strings en ik haat die stringinlegkruisjes. Plakken niet goed en laten dan half los, om dan tussen me billen te blijven plakken :) Maar het is denk ik niet zo erg als jullie hebben. Ik doe vaker per dag schoon ondergoed aan.
    1 x had ik het zo erg, ik liep toen buiten en voelde van alles lopen.. aangezien ik ook buikkrampen had dacht ik nu heb ik een miskraam.. ging naar de wc en verwachtte bloed, was het gewoon superveel afscheiding.. vies!!!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb me net gék gelachen op de wc. Balend van alweer een nat kruis bedacht ik een mooie naam voor ons dames: The Leaking Ladies :D *PROEST* :)

5. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    haha, zeker toepasselijk!!!

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    En wat voor kleur heeft dit bij jullie? Bij mij is het namelijk niet helder, en ziet zelfs af en toe een beetje geel, mag dit?

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Als het geel is moet je even je dokter bellen, dan kan het een schimmeltje zijn

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

aaarggggg weer een schimmeltje volgens mij, of die bijtende zuurtroep irriteerd, was er net van af ben het echt helemaal zat zeg!!!!!!

Share This Page