Hallo meiden, Ik ben op zoek naar een goede fiets. Heb alleen geen flauw benul van fietsen, dus kom hier even advies vragen Welke hebben jullie, wat kostte die (als ik zo brutaal mag zijn O ) en waar hebben jullie hem gekocht? Wil er ongeveer 300 euro aan besteden. Ik doe mijn (zo goed als nieuwe) moederfiets weg. Vind hem voor geen meter fietsen, dus vandaar. Alvast bedankt voor jullie tips!
Ik heb op dit moment een moederfiets incl. zitje voor de kleine.Merk mom2be. ca. 540 gekost. Hiervoor had ik een omafiets van de halfords die zijn ook goedkoop. Succ6
een union is super vind ik..heb ik vroeger altijd gehad en nu weer..vind het prettig fietsen en mankeert ook nooit iets aan. koste: 275,-
Ik heb mijn moederfiets ook bij de Halfords weg, en deze bevalt me niet. Wil geen moederfiets weer hebben, maar gewoon een goede stadsfiets.
Je kunt mijn Batavus staccato kopen (4 jaar oud) ik heb van Batavus een mamafiets gekocht 8) Alles zit erop, maar de framemaat is 57 cm. Voor dames met een binnenbeenmaat van 83 cm. Hij is blauw (mat) en heeft 8 versnellingen.....
De binnenbeenlengte bepaald de maat van de fiets. Je moet je benen goed kunnen bewegen. De meeste fietsen worden in 4 maten verkocht. Hier moet je dus ook op letten. Echter, sommige framematen zorgen ervoor dat je niet bij de grond kunt. Ook dit is uiteraard belangrijk als je met een kinderzitje voorop zit. Vantevoren bekijken welke maat je wilt hebben is dus erg belangrijk. http://www.fietsgigant.com/framehoogte.php