Het niet kunnen laten...testen voor nod...wie nog meer dit irritante probleem??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlindertjuh1987, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit had ik ook, tot ik er een paar weken geleden achter kwam dat ik PCOS heb en niet uit mezelf zwanger zal raken.. Goh, dat scheelt me wel wat geld hoor ;) Dat is dat weer het pluspunt want ik zat mezelf echt gék te maken iedere maand.

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Nee hoor je bent zeker niet alleen wat dit betreft :)

Ik test altijd voor nod, behalve afgelopen cyclus toen
    kwamen de duivelse krengen zonder dat ik het verwachtte
    grrrrr

Lange leven de goedkope testen trouwens, anders zou
    het te zot voor woorden zijn hoeveel wij wel niet aan
    testen betalen elke maand met zn allen :-D
    Ik vind het trouwens jammer dat sommige fabrikanten ze
    ze niet gratis weggeven zo nu en dan. Ik bedoel, dankzij ons
    verdienen zij zooooo veel! En dan bedoel ik niet een stapel
    per klant, maar 1 of 2. En eens in de zoveel tijd, zou wel
    tof zijn. :p

Of zeg ik nu iets stoms haha :-/

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    vlindertjuh ik zit in de eerste ronde na mijn bbz maar daarvoor om zwanger te worden 10 maanden over gedaan.

4. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Ik heb me ook wel eens schuldig gemaakt aan nutteloze testen. Rationeel wist ik wel dat het onmogelijk was om positief te testen, en het toch doen (want stel dat m'n cyclus ineens korter is, en ik m'n ei een kleine week eerder heb gehad) :D

Nu weer zo'n week, waar elke dag dat ik niet test, een overwinning is. Ik wil zo graag testen, maar het is nog veels te vroeg. Benieuwd hoe lang ik het volhoud deze week.

5. Oh hou op, schei uit.. Ik test in het begin altijd om te zien wanneer de pregnyl uit m'n bloed is, en daarna test ik vrolijk door om te zien of dat 2e streepje misschien weer terugkomt.. Pregnyl was zondag m'n bloed uit (6DPO), en het is te belachelijk voor woorden om op 7DPO en 8DPO te testen, maar dat heb ik natuurlijk wel gedaan. Negatief natuurlijk. Toen bedacht ik me gister (op 8DPO dus) dat het misschien wel handig zou zijn om 's avonds nog een test te doen.. Gelukkig heb ik me daarvan kunnen weerhouden ;) Vanmorgen op 9DPO gewoon weeeeer getest, maar niets te zien natuurlijk. En dat zegt helemaal niets, maar als ik dan in het op-hoeveel-DPO-testte-jij-positief-topic lees dat een hoop meiden op 9DPO al resultaat hadden is m'n hoop voor deze ronde alweer verdwenen.. Echt, in die wachtweken functioneren mijn hersenen ineens niet meer volledig ;)

6. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Wij gaan nu voor een broertje of zusje voor mijn zoontje van bijna 6, dit wordt dan het eerste kindje van mijn en mijn vriend samen :D

7. Vlindertjuh1987

Dat scheelt idd heel wat geld, maar niet op een leuke reden helaas... Ga je nu een traject in en hoe kwam je erachter dat je PCOS hebt?? Merkte je dat aan je cyclussen, waren die onregelmatig of lang?? En in de hoeveelste ronde zitten jullie nu??

Wij zitten nu in de negende ronde en ik vraag me af of er bij mij ook iets is waardoor het langer duurt.... Ik weet dat er gemiddeld een jaar voor staat maar ik heb een aantal jaar geleden chlamydia opgelopen (helaas, heel stom ook...was toen vrijgezel) maar ik ben ervoor behandeld en er is niks meer in mijn bloed of wat dan ook terug te vinden maar toch blijf ik me er druk over maken... Vandaar dus dat ik twijfel of er niet iets is. Die onzekerheid is niet leuk...:( Maarja pas na een jaar gaan ze natuurlijk verder kijken.

8. Vlindertjuh1987

Ohw, hahaha toen kreeg je niet eens de kans dus..scheelt weer een fortuin maar je had beter een mooie test met 2 streepjes in je handen kunnen hebben!!! :D

Ik vind dat idd wel een beetje zeikerig ja, dat ze ons niet eens 1 of 2 gratis testjes gunnen terwijl wij ze met ze allen miljonair maken en nog reclame maken ook hier op zwangerschapspagina hahaha!!!

In de hoeveelste ronde zitten jullie nu?? Ben niet nieuwschierig hoor :p, vind het wel leuk om zo met ze allen te praten of het zwanger raken en de stress die je ervan krijgt :p En wanneer is jou nod??

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier ook een echte addict..!! denk zonder dollen wel z,n 20 testen per cyclus.. (maar ik koop ze op amazon heeeeel stuk goedkoper)

en waarom ik zoveel en vanaf voeg test?? geen idee... t geeft gewoon een soort van kick om heeeeeeeel even die spanning te hebben of er een streepje verschijn.. en tja vervolgens zit je je scheel te turen en tot de conclusie komen dat er gewoon niks staat

10. Vlindertjuh1987

Jeetje een bbz...:( is alles wel goed gegaan, de operatie enz?? 10 maanden!!! Dat is zo`n beetje het gemiddelde geloof ik he, al lijkt het een eeeeuwigheid...zit nu zelf in ronde negen en het lijkt wel ronde 900.... Maar was de tiende ronde dat je zwanger was, uiteindelijk die bbz??

11. Vlindertjuh1987

Haaaahahahahha!!! 20 :$ wowww, dat is echt wel veel zeg!!! Maar als ze een stuk goedkoper zijn why not :D Ik heb regelmatig dat ik die 2v5 koop en dat ik dan een negatieve eerste test heb en dan 5 min later die andere ook maar doe :(....die wordt natuurlijk ook negatief maarja...het toch niet kunnen laten he hahaha!! En dat turen idd....ik had de vorige cylus een test gedaan en ik had een paar uur later nog ff gekeken....stond er een heeeel dun vaag lijntje die niet klopte en die dik buiten afkijktijd was...maar toch he!!! De volgende dag weer een test gedaan en wat een verassing het was een spierwitte test...zo irritant joh!!! Soms wil je zo graag iets zien dat je maar blijft turen he :p Hoeveelste ronde zit jij en wanneer is je nod??

12. Vlindertjuh1987

]]

Dat had ik dus 2 dagen geleden, ik wist gewoon dat als ik uitging van mijn laatste cyclus van 30 dagen ik pas dinsdag mijn nod heb...maar toch gewoon testen he hahahaha!!! Ik zat ook in mijn hoofd met dat ei (als ik die al heb maar dat ff buitenwege gelaten :p haha) ik dacht als ik nu eerder mijn ei heb gehad kan ik nu miss al iets zien....Ja NOT!!! :p Je voelt je wel goed he als je dan een dag niet test, heb dat ook...ben ik best een beetje trots op mezelf hahaha :D Maar nu gaat het weer kriebelen... Als me vriend erachter komt dat ik weer zo vroeg loop te testen...die vind dat zo`n onzin...maar ik zeg altijd....hallo tis mijn lichaam ik wordt onzeker...logisch dat ik wil weten of er iets gebeurd zeker als je vanalles voelt...of denkt te voelen...:p Want dat is het ook nog is....je lichaaaam.....pfff....alsof het een sport is om je voor de gek te houden met al die symtomen en kwaaltjes die dan nergens iets mee te maken hebben achteraf...

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik koop ze op amazon.. dan heb ik voor 21 euro 100 dipsticks (incl verzendkosten)

Ik heb helaas de pech dat ik echt met alle testen vals positieve testen krijg.. en met deze dipsticks is me dat nog neit gelukt hihi...

wij zitten nu in ronde 30 en m,n nod is ergens tussen vrijdag en zondag.. Maar vanmorgen was de test negatief dus verwacht er niks meer van deze ronde.. Helaas hebben wij inmiddels ook al 9 sterretjes aan de hemel. Nu zou ik zodra ik positief zou testen bepaalde medicatie krijgen van m,n arts om proberen tegen te gaan dat het mis gaat.. en sindsdien test ik nog eerder..

14. Vlindertjuh1987

Lijk me soms best moeilijk dat je die streepjes ziet vanwege die pregnyl omdat het nog in je systeem zit en je moet controleren of het weg is en volgens dus ook weer weg ziet gaan en dan de hoop dat er weer een tweede streepje terug komt maar dan vanwege een zwangerschap. En eigenlijk idd wat jij zegt, als je zo vroeg test...wat wij allemaal doen :p haha dan heb je kans dat je natuurlijk alsnog zwanger bent maar het nog niet kunt zien op zo`n test...daarom sponseren wij ook zo vreselijk want wij blijven testen haha!! :D En het is hier ook zo hoor, dat ik gewoon echt niet meer realistisch na kan denken wat het testen betreft en gewoon elke maand mezelf niet kan beheersen...vermoeiend :p

15. Vlindertjuh1987

Jemig zoveel testen voor zo weinig???!!! Kijk dat is een goede deal haha :D

Echt waar gewoon vals positieve testen :$ hoe kan dat??? Gebruik je ook pregyl of iets anders wat dat kan veroorzaken?? Dat is frustrerend zeg!!! Hoe kun je nog uitgaan van een test dan zeg, wat naar!!

Je hebt echt veel meegemaakt meis, al in ronde 30 en al negen sterretjes aan de hemel...:( vreselijk... Hoe hou je dit vol zeg?? Ik snap dat je wens heel groot is en juist daarom lijkt me jou situatie ongeloofelijk zwaar. Logisch dat je zo vroeg test ivm met die medicatie die je dan gaat krijgen, dan moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn natuurlijk. Vind het gewoon echt erg om te lezen zeg, vind het soms zo oneerlijk het leven. Maar helaas doen we er niet veel aan...:(

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vlindertje; die testen is inderdaad een goede deal.. en heb voorlopig genoeg testen inh uis hihihi... en nee ik gebruik verder geen hromonen waardoor de testen positief uit kunnen slaan zoals pregnyl... ik ben gewoon een streepjes piesser.. heel irritant.. maar helaas verander je er niks aan..
    En ja hoe ik het vol houd? momenteel bijna niet.. maar gelukkig zijn we komende ronde rond m,n ei een midweekje weg met de kids.. dus dat is al minder stressen.. de week dat we terug zijn moet ik van alles regelen voor zoonlief z,n verjaardag die we dat weekend daarna vieren (maak zowieso zelf de taart) en dan zitten we alweer rond 8-9 dpo.. dus is al 1 week voorbij dan hahaha...

17. Vlindertjuh1987

Dan is het maar goed dat er toch nog zulke deals te vinden zijn, anders werd het een dure grap. Echt vervelend zeg dat je een streepjespieser bent....dan weet je nog niet waar je nu echt aantoe bent zodra je een streepje hebt... Maar als je zwanger zou zijn...wordt het streepje wel donkerder lijkt mij en daaraan zou je het kunnen zien na verloop van tijd. Maar vervelend is het zeker!!

Kan me voorstellen dat je het bijna niet meer volhoud, lijkt me echt ongeloofelijk zwaar!! Vind het ook echt knap van je. Wel lekker dat je binnenkort er even tussenuit gaat met je gezin, dan kun je toch even je zinnen verzetten en als je terug komt heb je het weer druk met de verjaardag van je zoon dus dan heb je die week ook weer gewonnen haha :D leuk dat je zelf de taart maakt!! Doe je dat vaker zelf, hou je van bakken??

Maar ik zie dat je dus al een zoontje hebt, hoe oud is hij?? En miss een rare vraag :p maar is dat ook het zoontje van je vriend/man?? Dat kan ik niet helemaal opmaken uit je verhaal. Ikzelf heb een zoontje van 6 jaar, maar hij is niet het kind van mijn vriend... Robin (zo heet mijn zoontje) ziet hem wel als zijn vader en mijn vriend ziet hem ook als zijn kind maar biologisch is dit dus niet zo. Robin ziet zijn echte "vader" ook nooit vanwege dingen die er zijn gebeurd in het verleden, dus ik ben wel heel blij dat hij nu toch een echte papa in zijn leven heeft. Wij zijn nu ook negen maanden bezig voor een broertje of zusje voor hem en een kindje van ons samen (klinkt zo stom omdat we al een gezin zijn maar je snapt me wel :p).

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik heb 2 zoontjes... beide uit mijn vorige relatie.. Mijn huidige man dacht ook in het begin dat onze wens niet lukte door hem. Maar bij hem is alles goed, alleen hebben mijn eierstokken last van vervroegde overgang waardoor ik dus geen goede eicellen meer heb. En heel stom.. m,n beide knullen waren in de eerste ronde raak en dan nu dus al zo lang aan het wachten op een wonder van ons samen.

En inderdaad.. mochten mijn streepjes donkerder worden dan weet ik inderdaad dat ze niet vals zijn..

En bakken ja dat doe ik vaak.. koken en bakken is m,n hobby, en zodra ik me rot voel, ga ik maar weer val alles bakken of mega uitgebreid koken dan word ik weer rustig;)

19. Vlindertjuh1987

Wat leuk dat je ook een gezin vormt met iemand anders, wat niet de vader is van je kids :D Wow in de eerste ronde al, dat noem ik nog is snel haha!! Jammer dat het nu zo moeilijk is om met je vriend een kindje van jullie samen te krijgen :( dat is toch iets wat je ook heel graag met hem wilt natuurlijk. Maar als je eierstokken vervroegd in de overgang zijn en geen goede eitjes meer produceren, kan het dan wel zijn dat er nog een goed eitje komt en merk je er iets van?? En zijn het alleen je eierstokken of ben je helemaal vervroegd in de overgang gekomen?? Kunnen ze daar voor de rest nog iets aan doen?? Wat een vragen :p sorry maar ben wel benieuwd. Gelukkig heb je iets waar je je rust in kunt vinden, wel fijn als je ergens afleiding in kunt vinden.

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nee tot nu toe zijn alleen m,n eierstokken raar aan het doen, en ja er is een kans dat er nog een goed eitje tussen zit, alleen is het afwachten wanneer die zich aandient. Ze kunnen de eitjes niet beter krijgen, het is echt afwachten en geluk hebben. En ja wij willen heel graag een kindje samen, mijn schoonmoeder is 2 jaar geleden overleden en wilde altijd graag oma worden. Dus ik hoop gewoon zo dat het alsnog gaat lukken en dat ze kan waken over ons kleintje.

Deel Deze Pagina