Dat zijn heel wat pilletjes ! werkt het maak-me-rustig pilletje een beetje? je valt er niet echt van in slaap zo terug te lezen hihi.
Haha inderdaad, junkie is weer voorzien Ik heb geen idee, ik hoop het wel want ik ben niet dol op al die medicijnen.. Ze hebben ook allen als mogelijke bijwerking misselijkheid en spugen. Dat versterkt elkaar waarschijnlijk nog eens lekker en wat krijg je dan? Precies. *Even piepen hoor sorry*
He vervelend zeg! Maar de laatste voor de blaasontsteking iig bijna gehad, nu maar hopen dat t zn werk doet!
Hebben jullie al een fb groep ofzo? Is natuurlijk wel handig om te roddelen over stomme topics hahaha
Haha ja precies.. Ik ben ook een enorme angsthaas, vooral de laatste tijd, dus bij elke pijn die ik heb, denk ik 'Ohnee, misschien wel die en die verschrikkelijke ziekte'. Met dat pilletje wordt het dan weer 'gewoon pijn'..
Hahahaha yeaaaa Ik heb ook alleen JMay inderdaad (ja wel meerdere van ZP, maar niet die het vaakst hier zitten haha)
Ja precies .. dan zijn die pilletjes wel heel erg fijn voor je. zullen we een groep starten ? of een groeps gesprek ? wat is handig ?