Ik wil ook meedoen! Stuur je ook een pb. Sorry misschien een beetje blond, maar dan heb je toch alleen mijn naam nodig en woonplaats om me op te kunnen zoeken?
Moet lukken! Ik moet jullie wel als vrienden uitnodigen voor ik je toe kan voegen... Zal niet gaan spammen hoor
Geen idee hoe de medicijnen heten, is iets om de misselijkheid tegen te gaan maar word er wel een beetje duizelig van. Gelukkig werken ze wel een beetje tegen de misselijkheid. Nee, ik heb geen longrijping gehad. Omdat ik nadat mijn vliezen gebroken waren geen weeen kreeg hebben ze niks gegeven. Dit omdat de bevalling nog een tijdje op zich kan laten wachten en longrijping na een week is uitgewerkt. Mocht ik nu vannacht bijvoorbeeld weeen krijgen zullen ze wel longrijping toedienen. Het staat er nog steeds goed voor, nog niks wat erop wijst dat de kleintjes komen dus dat is een goed teken. Vrijdag is weer de spannende echodag om te kijken hoe de kindjes gegroeid zijn. Mochten ze bijna niet gegroeid zijn zouden ze kunnen besluiten om een keizersnede te plannen omdat E dan vinden dat kindjes een betere kans buiten de buik hebben.
Jee twinkeltje wat blijf je in spanning zo! Hopen dat de ukkies nog lekker een flinke tijd blijven zitten!
Dat hoop ik ook! (Oh heeeerlijk dames, geen 30 secondes moeten wachten terwijl er in die 30 secondes acht nieuwe berichtjes worden geplaatst..)