Geen idee. Sinds ik zwanger ben vaker last van. Heb al 2.5 uur geslapen en kan nu goed 3 uur wakker gaan liggen. Ga zo wel ff wat te eten maken want heb honger. ..
Ik denk dat jullie allemaal zo in slaap kunnen vallen, maar niet de kracht en zin hebben om van de bank af te komen, de trap oplopen, pyama aan en in bedje kruipen. Ten minste daar heb ik nu last van. Ben zo moe dat het uitzetten van de laptop al als een onmogelijke opgave voelt. hahaha herkenbaar ?
Ik lig de hele dag in bed de afgelopen weken, na half uur zitten al duizelig haha.. Even goed uitzieken hopelijk Een trap heb ik ook al niet Laptop blijft sowieso aan.. Hahahaha
Denk beschuit. Vind ik lekker maar kan ik alleen s avonds en s nachts eten. .. die ik dat overdag word ik er ziek van. ... heb raar lichaam gekregen na mijn gastric bypass en zwangerschap. Had ik nl voor mijn zwangerschap geen last van!
Oeeh lekker! Wel balen dat het overdag niet kan, maar dan kleeft er toch nog een klein voordeel aan heel laat wakker zijn.. Rot hoor al die klachten!
Nee zeker niet.. En voel me dan zo'n slappeling, kan met moeite koken en hier en daar een beetje opruimen, maar verder niks.. Maar zodra ik dat voel word ik ook meteen bang dat ik knockout ga, nooit bang voor geweest tot ik in het ziekenhuis op het randje zat.. Blegh
Dat van het bang zijn onderuit te gaan herken ik wel. Is geen prettig gevoel, mawr dat is flauwvallen ansich ook niet. Ben er helaas bekend mee. En je hoeft je echt geen slappeling te voelen, je lichaam geeft nu duidelijk grenzen aan.
Ja is niet altijd gemakkelijk maar verder gaat het redelijk dus klaag er niet over. Ben al lang blij dat tot nu toe het goed gaat op te kleine diameter van haar hoofdje na! Kan ook anders en heb dat nu van heel dichtbij mee gemaakt
Nee blegh.. En ik zeg de hele tijd tegen mezelf ALS het gebeurt, slaap je gewoon even.. Maar dan zegt het stemmetje ja daaag, en niet meer wakker worden zeker? Dankjewel, lief van je..
Oh da's heel fijn ja! Hoop dat die diameter ook nog rechttrekt, maar ik ga er voor nu, ondertussen duimend, maar gewoon vanuit! Knuffel..
Ja wij ook wel. Hebben afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad. Daarin wel gezegd dat dat onder gemiddelde zat. Maar maakten ons nog niet druk. Tot ik woensdag door de gyn gebeld werd en we komende dinsdag al terug moeten komen.
Maar heb inmiddels gegeten ( en is krentenbol geworden omdat ik die anders ook niet kan eten) en ga proberen te slapen! Slaap lekker!
En ik ben ook weer wakker. Heb vandaag aangekondigd dat ik een tablet wil. Dit typ ik vanaf telefoon en dat is niet echt handig.