Hihihi de moderne techniek . Ik zit hier nog heel fout een spel te spelen op de playstation met Bastogne koeken voor me neus waar ik niet vanaf kan blijven...
Een schietspel gheghe. Eigenlijk niks voor mij.... maar kheb weer een zwangerschapsbui.... kill kill!!!!
Pfff ik schrok wakker van iets buiten nou t leek net binnen, vriend wakker gemaakt nou dat doe ik zeldn.. hij zag niks.. ben echt schijterd ook met slapen nu
Pff.. Ik had gehoopt deze fase over te slaan. Helaas is het nu sinds twee weken raak: snachts wakker worden en niet meer kunnen slapen. Grrr.. Help
Ennn al weer ruim een uur wakker... En dat terwijl ik zooooo moe ben... Ml heeft me wakker gesnurkt en ik kan niet meer slapen Voel me nu al een dweil... Rustig hier trouwens...
Ik meld me weer... lig wakker van de kramp in me benen... Nog meer dames die hun schoonheidsslaapje dreigen te missen?
Ik heb onwijs last van brandend maagzuur. Niks helpt. En mijn oudste kwam zojuist uit bed want hij had gedroomd dat hij moest poepen. Waar ik woon in het twee uur later danin NL. Het is hier nu 03:21