Het nieuwe 'nog dames wakker?' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Iemand tips tegen kramp? Kheb al magnesium tabletten, maar die werken ook niet echt goed blijkbaar. Lig maar te draaien en te woelen.... me dikke buik zit in de weg...

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Rennie, Moxal, helpt allemaal niet deze nacht.
    Heb mijn kussen hoog gelegd. Nkg maar even proberen texslapen. Mijn man komt oas vrijdag weer thuis dus ben al vroeg weer de pineut. Weltrusten!

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Banaan eten? Stuk zeep aan het voeteneinde leggen?

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaaa hoor, ben ik hier wat later omdat ik heb staan koken (jaja, ik kreeg om half 1 's nachts eindelijk honger na de hele dag te hebben geleefd op 1 hap brood en 2 bananen die onder luid gekokhals naar binnen gingen), is het opeens druk.

Zit ik hier klaar en te wachten, is het stil. Pffff :p

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mmmmm :p:p:p

6. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Jammmmie.. smakelijk!!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje! Zit inmiddels in m'n buik, gelijk stuk minder buikpijn.. Raar lichaam, snap niet waarom die zo protesteert wanneer ik eet terwijl ik wel gewoon zin heb, maar dit ging er gelukkig zonder moeite in..

Ach, lievelingskostje he, hihi :p

8. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Hahahaha. Je kan trots zijn op jezelf!!!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ zwaluw: misschien nog even een warme douche nemen of een warme kruik op je buik?

@ micchan: hopelijk kun je met een volle buik wel lekker gaan slapen!
    En als dat t recept is voor een goede nachtrust wil ik hem ook! Laat je t me weten? ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    @Zwaluw: Ben ik ook! Heb al flink ondergewicht en nu lichamelijk wordt er ook flink wat energie gevreten, dus dagenlang nauwelijks eten is hier geen goede optie.. Maar heeeeul veel rijst koken, dus :p

@engeltje: Zal me verbazen als het voor 4 uur wordt, haha :p Maar mocht ik plots stijf achterover vallen (op een goede manier ;)), dan laat ik het je weten hahahaha

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Pff Micchan hoop dat je nog wat slaapt!!

Hier ook weer wakker, last van mn volle eierstokken.. en nu al zenuwachtig voor vrijdag de punctie. Zo weer poging wagen tot slapen..

Truste dames!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoop het ook haha :D

Spannend meis! Trusten!

13. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook al een tijdje wakker vannacht :( mijn zoontje ligt naast me te slapen. Ik rook ineens half in mijn slaap een vies luchtje.... Lamp aan... Ja hoor dikke poepbroek en aan de achterkant doorgelekt blegh! Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel een vieze poepbroek midden in de nacht waarbij je dus alles moet verschonen... Maar goed inmiddels is dat alweer anderhalf uur geleden maar ik lig nog steeds wakker... Beetje jammer..
    Zijn er verder nog mensen wakker?
    Slaap jij wel es een nachtje door micchan? Zie je afentoe wel vaker voorbij komen snachts ;) is ook niet niks wat je hebt meegemaakt natuurlijk! Kun je daarom zo slecht slapen? Liefs!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Balen Snne!

Ik slaap al jaren laat, heeft niets met de situatie te maken, al is het natuurlijk niet bevorderlijk. :p Gelukkig kan ik zo lang blijven liggen als ik wil. :)

Ik ga nu maar eens een poging wagen..

15. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg dat je dat altijd al hebt gehad, al weet je nu vast niet beter :p

Ik kan ook wel uitslapen morgen vriend is ook thuis maar ik weet nu al dat ik toch vroeg wakker ga zijn :p fijn zo'n biologische klok
    Ik ga nu ook maar een poging doen denk ik... :p

Welterusten!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hopelijk hebben jullienog een beetje kunnen slapen meiden.... Ik slechts een kwartier, niet best dus!
    Nu hop hop uit bed en op naar t werk!

17. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    *zwaait* Ik doe het ook nog een beetje hoor ^^

18. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Zal me hier nu vast even zeer vroeg melden voor het geval ik weer vroeg in slaap val. Afgelopen paar nachten eindelijk een beetje op tijd kunnen slapen en bij kunnen komen van een griepje. Zit nu weer een stuk lekkerder in mijn vel. Verder niet veel bijzonders gebeurd hier, heb de kleertjes allemaal mooi opgehangen en manlief heeft een geboortebord en slingers gekocht. Allemaal van die dingen waarvan ik hoop dat ik ze de komende weken nog niet nodig zijn, maar de kans is aanwezig. Vrijdag weer een groeiecho en hopen dat de meisjes allebei zijn aangekomen, en dat vooral baby A een kleine groeispurt heeft gemaakt.

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat fijn dat je je weer beter voelt! Spannend hoor vrijdag! Ik hoop dat ze allebei flink gegroeid zijn en dat je die spullen inderdaad de komende weken nog niet nodig hebt!

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Zo Micchan, dit topic doet het net zo goed als de eerste zo te zien :D

Deel Deze Pagina