Cream. Helemaal gemist maar gefeliciteerd meid!!! Lekker genieten nu van je mooie meisje. Maar jeutje wat een heftig verhaal over je bevalling.. Wat een hel! Mamavhantal. Even snel terug gelezen en hè meis wat rot dat je in het ziekenhuis ligt Weten ze hoe het kan dat je nu weer vroegtijdige weeën hebt? Ik ga zo even een berichtje op de Facebook zetten!
Jeetje MamaChantal sterkte meid!!! Hopelijk blijft je kleine nog een tijdje zitten! Voor jou ook sterkte met je herstel en geluk met je meisje Cream Groeiecho was redelijk goed vandaag. A woog 910 gram en B 980. Allebei perfect gegroeid op hun eigen lijntje. Wel onder de gemiddelde lijn maar daar houden we ons momenteel niet echt mee bezig. Herrlijk dat de dokters er ook steeds positiever over zijn dat het best nog een tijdje kan duren. Volgende vrijdag weer groeiecho maar daar maak ik me niet zo veel zorgen meer om. Op naar de 29 weken!
@ cream: jeetje wat een bevalling heb jij gehad meis, heftig hoor!! Wel gefeliciteerd nog! Wat betreft de bv, ik zou het tepelhoedje zeker proberen! Mijn mannetje kon in het begin niet goed aanhappen waardoor ik ook steeds tepelkloven had en heb toen op aanraden van de lk ook een hoedje gebruikt en dat ging zo ontzettend goed! Af en toe heb ik het ook nog wel zonder geprobeerd, maar dat wilde niet lukken, dus ben ik gewoon doorgegaan met het hoedje. Pas toen hij 5 maanden was, hapte hij in een keer vanzelf aan mijn borst en vanaf die tijd deden we het zonder en heeft hij in totaal 15 maanden bij me gedronken Nog 1 tip voor als je een tepelhoedje gebruikt... Gebruik er een hydrofieldoek bij, want het kan best een geklieder zijn af en toe @ chantal: sterkte meis, hopelijk blijft je kleine uk nog even veilig in je buikje zitten! @ twinkeltjes: fijn dat ze weer iets zijn aangekomen! Geeft toch weer iets meer vertrouwen lijkt me! Hier eindelijk twee nachten heerlijk kunnen slapen, maar net werd mn binkie weer hoestend, proestend en huilend wakker.... T arme mannetje is sinds december al 9 keer ziek geweest Kijk t nog heel ffies aan en anders trekken we weer aan de bel bij de KA. Hij krijgt nu iedere dag multivitamines om zn weerstand te verhogen, maar t helpt nog niet veel helaas!
@ chantal: vervelend van t maagzuur! Hier hielp een ijskoud glas water nog wel eens of een kauwgompje..... Ahhhh zo lief, mn mannetje ligt zich weer in slaap te zingen.... Hij neuriet t liedje wat ik altijd voor hem zing als hij verdrietig is...
Nee daar nog niet. Wel bij de ka, de dermatoloog en de allergoloog... Amandelen zijn niet vergroot en zijn ene oortje ziet er wel steeds een beetje onrustig uit maar niet ontstoken... Zo ook zn keel. Maar ben er echt klaar mee. Het gaat steeds 3 tot 5 dagen goed en dan is het zo'n ander mannetje! Daarna gaat t steeds zeker een week heel slecht, zo sneu.
Ik zou toch ff verwijzing vragen Dl was ook altijd ziek.. verkouden, oorontsteking, hoesten enz. buisjes en neusamandelen gedaan en niks meer aan de hand
Ooh oké succes wel fijn dat ze naar jullie komen Zo..glaasje melk op, rennie op.. ga weer poging doen om te slapen.
Ja moest wel iedereen slaapt en ik heb wijntjes op. Plus dat de kleine ligt te pitten. Hoop drama om wss niets maar beter teveel dan te weinig.