Dames ik mag misschien vrijdag naar huis!!! Als de controles tot die tijd goed blijven en de groeiecho goed is mag ik naar mijn eigen fijne huisje toe! Ze zijn er hier best zeker van dt de meiden voorlopig nog niet komen en ze het prima naar hun zin hebben in mijn buik. Verdere informatie krijg ik morgen maar wat is dit spannend!
Wauw! Heb je eigenlijk nog wel vruchtwater? Of ja...in welke mate zijn je vliezen gescheurd zeg maar?
Ik lig wakker omdat ik zo lig te stuiteren vanwege het goede nieuws van vandaag...kan me niet voorstellen dat ik nog slaap!
Sorry, veel te vroeg voor het nachttopic maar ik ga vanavond vroeg slapen. Het hoopgevende nieuws van gister is weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Na opnieuw overleg durven ze het toch niet aan om mij naar huis te laten gaan. Ik heb namelijk wat kleine kwaaltjes die allemaal net op het randje liggen en de afgelopen tijd elke keer iets stijgen. Vocht vasthouden, bloeddruk die aan de hoge kant is, een temperatuur die eerst 37/3 was en nu 37/7, harde buiken na lang bezig zijn. Allemaal kleine dingetjes bij elkaar waardoor ze het toch niet willen. Ze hebben zich wel 30 keer verontschuldigd voor de ondoordachte uitspraak van gister. Ook zo fijn dat ze de hele tijd van mening veranderen. Gister zouden de kleintjes nog wel even blijven zitten en vandaag werd er weer voorspeld dat ze rond de 32 weken komen. Je kan er niks van op aan hier. Sorry voor het klaagbericht! Nu weer positief denken en nog maar een paar dagen (weken) hier liggen.
Hè getver zeg Maar als dit helpt om ze wat langer binnen te houden... Poeh zeg. Heel veel sterkte! Welk zkh lig je eigenlijk?