was me vandaag nog dood geschrokken, weer een paar grijze haren rijker. mijn dochter was keihard gevallen tegen de tafelpoot, dus ik kuste haar voorhoofdje wat dacht dat ze met der voorhoofd tegen de tafelpoot was gekomen maar ineens zag ik haar handje en alles onder het bloed zitten, kijk naar der oor een hele scheur :O ik gelijk schoonmaken en koel houden, toen toch maar de hap gebeld en die hebben het gelijmd vanavond. arm meisje..hoop dat ze er niet te veel ast van krijgt.
ja schrok me dood..ik had het dus eerst niet eens gezien voelde me echt een beetje lullig, met zulke dingen ben ik ook altijd wat onhandig qua schoonmaken enzo gelukkig was ml 20 minuten later thuis en die depte al het bloed mooi weg rond de scheur toen was het duidelijk te zien. ben altijd zn bang dat ik haar dan pijn doe hihi ja om 20u sliep ze, we waren om half 8 thuis toen had ze nog even een ijsje gegeten met papa voor de troost. tijdens het plakken ging ze flink te keer en riep ze steeds: ijs ijs ! haha dus de dokter en wij moesten wel heel hard lachen
Gaat over een cia agente en een anerikaanse militair die jaren door extremistische moslims gevangen is gehouden, in het kort uitgelegd Nou, ik ga toch maar eens een poging wagen om te gaan slapen Morgen weer vroeg werken en daarna nog een training op mn werk, dus toch maar proberen een beetje fit voor de dag te komen Iedereen sweet dreams voor straks!
Ik vrees dat ik me ook meld... ik slaap normaal goed. Maar ik zit nu ingegipst van mn knie tot aan mn borst, t jeukt, kan niet lekker liggen, af en toe wat pijn en van de hele dag in bed liggen wkd je ook gewoon niet moe. he best lekker om even te klagen. Als ik eenmaal slaap gaat het wel. Maar als de jongste snachts wakker wordt lig ik uren wakker. Lig dan te bedenken of mn man het wel trekt, of hij wel meteen een flesje maakt, of ze pijn heeft of koud, hoe graag ik dat babylijfje tegen me aanwil drukken en troosten. En na 10 min liggen zowel man als kind weer in coma en lig ik tlc te kijken of de zoveelste herhaling van nieuwsuur. Zo. Dat lucht op
@Eki slaaplekker en succes morgen! Ik zet hier samen met mijn vriend de playstation aan voor een spelletje GTA5
Leuk ik ben gek op gamen haha ik lig in bed tv te kijken ga zo ff zoeken in de app store of er nog wat leuke spelletjes zijn hihi En dan straks nog even mijn prinsesje toedekken ..
Jmay, zie dat Eii het inmiddels al heeft uitgelegd. Ik vind het een erg leuke serie in ieder geval. Eki. Slaap lekker! Succes met werken morgen. Taalia. Jeetje dat klinkt heftig. Mag ik vragen waarom je zo ingegipst zit? Oh meiden ik ben zo lui, lig lekker in bed serie te kijken maar heb zo'n dorst. Wil gewoon m'n bed niet uit om een glaasje water te halen haha
Present! En ben zo moe, moet echt proberen vol te houden nu, want anders slaap ik morgen weer de halve dag. Vanochtend 9u uit bed getrokken, pffft. Ik ga protesteren haha